news08.net/ads.txt

בימת הנוער שייכת לכולם: השנה יפתח לראשונה חוג תיאטרון לאוכלוסיות המיוחדות ברחובות

בימת הנוער – מרכז אומנויות הבמה של רחובות פותח השנה לראשונה חוג תיאטרון חדש המיועד לאוכלוסיות המיוחדות. הקבוצות תפעלנה בשיטת האתגרטרון – שיטה הוליסטית ייחודית הנותנת במה ליכולות של בני האוכלוסיות המיוחדות, מעצימה אותן ומשלבת מגוון כלים וטכניקות מעולמות הרייקי, תטא הילינג, יוגה, מדיטציות ומוזיקה. השיטה משמשת כמקדם רגשי ויצירתי המחבר את המשתתף לקבוצה. בחוגי התיאטרון הנוכחות על הבמה מהווה כלי לחיזוק הביטחון העצמי, לביטוי אישי ולשיפור התקשורת הבינאישית, מה שיכול לתרום לחיזוק הנפשי של האוכלוסיות המיוחדות. השנה יפעלו 2 קבוצות בחוג לתיאטרון המיועד לאוכלוסיות המיוחדות, בימי חמישי בשבוע.

פתיחת קבוצות התיאטרון בבימת הנוער הינה יוזמה של חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ובשיתוף פעולה עם חבר המועצה מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, איציק עובדיה מנכ”ל החברה העירונית, אילן גרזי מנהל בימת הנוער, שלמה טולדו מנהל מחלקת האירועים וז’אק ארביב המנהל המקצועי.

בין התכנים שילמדו בחוג: בימוי והערת טכניקות בסיסיות של בניית סיפור אישי והכנה מקצועית להצגתו מול קהל, משחק – בדגש על חידוד המודעות העצמית, התקשורת האישית והקבוצתית ושפת גוף. המשתתפים בחוג יזכו גם לטיפול ואימון אישי, עזרה בהתמודדויות ואתגרים שונים באמצעות שיטות טיפול ואימון מגוונות, עדינות ומדויקות.

את שתי הקבוצות ידריך יפתח מיסק, בעל ידע נרחב וניסיון רב בתחומי החינוך, בימוי תיאטרון ומדריך קבוצות לאוכלוסיות מיוחדות בעיר במשך שנים רבות. לשאלות או התייעצות, ניתן לפנות ליפתח בטלפון: 050-5925258.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: “אני שמחה שהיוזמה יוצאת לפועל ובימת הנוער תשמש מעתה גם ביתם של בני האוכלוסיות המיוחדות בעיר. בחוג התיאטרון שיפתח השנה כל אחד מהמשתתפים והמשתתפות יזכה לתשומת לב אישית, שילוב והתאמה, עידוד והעצמה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול על התמיכה והגיבוי ולכל השותפים לפרויקט שעזרו להוציא אותו מן הכוח אל הפועל בזמן קצר”.

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: “בימת הנוער היא בית התיאטרון של כולם בעיר, אנחנו שמחים מאוד שאתגרטרון יהיה חלק מהפעילות שלנו והאוכלוסיות המיוחדות ישתתפו בחוג התיאטרון שהקמנו במיוחד עבורם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן