news08.net/ads.txt

בית הספר סיני: פעילות מיוחדת לפיתוח חשיבה וכתיבה יצירתית

ספרנית בית הספר סיני, רינת פרץ, חושפת את התלמידים לספרים מגוונים מכל הסוגים, במסגרת פעילות ייחודית להנחלת מורשתו של עם ישראל לדורותיו – ובמשך כל השנה.

כך היה לאחרונה, סביב הספר “הפמוטים שלנו” מאת הסופרת נאוה סמל ז”ל, המתאר את ניצחונה של ילדה יהודייה קטנה, רוח’לה, על המרצחים הגרמנים. רוח’לה מצליחה לשמר את פמוטי השבת, של אביה הנפח, שעברו במסירות נפש מדור לדור בתוך תקופת האימה. היא נאחזת במורשת אבות, ומגלה בעצמה את הניצוץ היהודי העיקש, אמונה, מסירות נפש ועשייה למען הדורות הבאים.

הצוות החינוכי בבית הספר ‘סיני’ מאמין בפיתוח כתיבה וחשיבה יצירתית. לפיכך, לאחר קריאת הספר והשיח הנרחב סביבו, עיבדו תלמידי בית הספר את הסיפור במגוון דרכים: בציור, בכתיבה, בהמחזה ובהבעת רגשות. כל זאת כחלק מתהליך של למידה משמעותית בכמה שיותר תחומי דעת ועניין.

מבית הספר נמסר: “אנו נמצאים בעיצומו של חודש אדר, שעליו אמרו חז”ל “משנכנס אדר מרבין בשמחה”, אך יש לזכור שהשמחה התגלתה במלוא תפארתה, רק לאחר שעם ישראל בהנהגתו של יהודי עיקש וגאה – מרדכי היהודי מסר נפש למען תורת ישראל. באמונה יוקדת, בנחישות ובהתמדה כינס את  כל היהודים ובתפילה  מאוחדת מעומקא דליבא, פרצו את כל השערים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן