news08.net/ads.txt

“בני בן השלוש נושך ילדים בגן לעיתים קרובות. מה לעשות והאם זוהי התנהגות נורמלית בגיל זה?”

בתיה שלום, בני בן השלוש נושך ילדים בגן לעיתים קרובות. הגננת מעירה לו שוב ושוב ומנסה לברר מדוע זה קורה, בבית אנחנו מסבירים לו שזה כואב ואסור. מה לעשות והאם זוהי התנהגות נורמלית בגיל זה? מה המלצתך?

נשיכות סביב גיל שנתיים-שלוש אינן נדירות. התנהגות זו נובעת בדרך-כלל מהצורך לדבר ולתקשר עם הסביבה וחוסר היכולת לבטא את הצורך הזה בדרך אחרת. ישנן סיבות נוספות כמו מסר לא ברור שאסור לנשוך, למשל דרך ויתורים שההורים עושים כדי למנוע מהילד לנשוך או מסר לא ברור וחד משמעי שכך לא נוהגים. ישנם גם ילדים עם צורך אוראלי מולד להשתמש בפה בעוצמה חזקה. חשוב שתמשיכו להסביר לבנכם שהנשיכה כואבת מאוד ופוגעת בילד הננשך. הראו לו, כי אפשר לנשוך דברים אחרים שלא פוגעים באחרים כמו לנשוך אוכל קשה או צעצוע גמיש. נסי לבדוק יחד עם הגננת מתי זה קורה, האם כשהוא מרגיש תסכול ורוצה משהו. למדו אותו להגיב אחרת, למשל, להיעזר בגננת או לנסות ולהסביר לילד האחר את רצונו. דרך משחק עם בובות אפשר להדגים ולהראות מה קורה כשנושכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן