בעיריית רמלה התרגשו לבשר הבוקר (רביעי) על שני בי"ס בעיר רמלה שזכו בהצטיינות משרד החינוך בשנת הלימודים תש"פ.
בתי הספר שנבחרו – בי"ס אורט לילנטל ובי"ס עתיד אית"ן.
ההצטיינות באה לידי ביטוי בשיפור נתוני אחוזי הבגרות, מספר התלמידים הלומדים לבגרות 4 ו- 5 יחידות במקצועות אנגלית ומתמטיקה. שיפור בנתוני נשירה והתמדה ובנתוני אקלים ביה"ס.
ראש העיר, מיכאל וידל: ״ישר כוח לצוותים החינוכיים בהובלת המנהלים נעה בן יוסף ושי אפשטיין. ובהובלת אגף החינוך והנוער. מזנקים קדימה בחינוך״.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








