news08.net/ads.txt

זהירות, הכניסה אסורה | המהפכה של מרקוביץ’ – נמשכת: “מתבייש בלכלוך ובהזנחה בדרך בגין; נמשיך לעשות, לשנות, להפוך כל פינה”

ממהפכה למהפכה | עשרה חודשים חלפו מאז המהפכה שחולל ראש העיר רחמים מלול בעמדות המפתח של הנהגת העיר – והשינויים ניכרים בהחלט. אתמול קיימה העירייה צעד נוסף בחזות העיר, כאשר עו”ד יניב מרקוביץ’ אשר מונה לסגנו של מלול ומחזיק התיק, קרי אמון על נושא הניקיון והחזות בעיר, ביצע מהפכה גדולה בזמן קצר. המהפכה הגיעה גם לדרך בגין, שם החלו העבודות.

“חולמים ועושים”, ציין אתמול מרקוביץ’ ברשומה שהעלה לרשת האינטרנט, “גם אני כמו אלפי תושבים צועד ורץ כמעט מידי יום בדרך בגין ומתבייש בלכלוך ובהזנחה של המקום הזה. הבוקר התחלנו לטפל בציר הזה, מקטע אחר מקטע, לרווחת תושבי העיר והחולפים על פניו. נמשיך לעשות, לשנות, להפוך כל פינה שדורשת טיפוח. רק זמן וסבלנות ונגיע אליכם”.

כידוע, כביש מנחם בגין הוא אחד מצירי התנועה החשובים והגדולים בעיר, המחבר בין הכניסה הצפונית לעיר לכניסה המזרחית לעיר. הציר נמתח מכביש 40 ועד לפארק ת.מ.ר. – ואורכו כ- 4.5 ק”מ. עיריית רחובות החלה לשדרג את הציר באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה ואגף חזות העיר כאשר העבודות לאורך הציר יימשכו כחודש וחצי, ומיועדות להסתיים לפני ראש השנה.

במסגרת זו, העשבייה הפולשנית תיעקר, ובמקומה יונחו כ3,500 מ״ר של מדשאה. לאורך המדרכה יותקנו ספסלים חדשים, לטובת שוחרי הספורט יותקנו ברזיות לאורך הציר, מותאמות במיוחד לאנשים עם צרכים מיוחדים וברזיות ייעודיות לכבלים. כמו כן יותקנו במקום מתקני ספורט TRX  לאורך המדרכה ובהמשך תודיע העירייה על סגירת הכביש לצורך פריקת אדמה ומדשאות שיונחו לאורך הציר.

בשלב השני צפויה העירייה לרבד עם אספלט  את כל דרך בגין מחדש, עבודה שממתינה לאישור משרד התחבורה. המשך פיתוח המדרכות בציר בגין במקטע שבין יוספזון לבין מוזיאון הפרדסנות צפוי להתבצע  עם התחלת הקמתו של פארק תמר ב’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן