news08.net/ads.txt

כך תצלחו את החופשה הזוגית הראשונה שלכם

חופשה זוגית ראשונה היא חוייה בלתי נשכחת, הטומנת בחובה התרגשות רבה. כדי לעבור אותה בשלום וכמובן – ללא ריבים מיותרים, לפניכם 7 המלצות שיהפכו אותה לכזו שתזכרו לטובה

(Shutterstock)

שולי פייקין

בכל תחילתה של מערכת יחסים רומנטית, ישנם הדייט הראשון, הנשיקה הראשונה, הפעם הראשונה שפוגשים את המשפחה המצומצמת וכן גם את הפעם הראשונה שיוצאים ביחד לחופשה. על אף שהשנה – לדאבונכם או לשמחתכם, נסיעה לחו״ל אינה על הפרק, זוהי הזדמנות נהדרת לבלות את החופשה הרומנטית הראשונה שלכם בקיץ הישראלי הלוהט.

בין אילת למטולה מפרידים כ-500 ק״מ בלבד שלאורכם מדבריות, יערות, מעיינות, ערים, הרים, כפרים ירוקים, רצועת חוף אדירה וימה אחת. בין אם אתם בעניין של קמפינג או בין אם של צימר מבודד המשקיף על עמק, כדאי לעצור ולהנות מהנוף שבדרך יחדיו – רומנטיקה במיטבה. כדי להתחיל את החופשה הראשונה בדרך נוחה ואינטימית, תוכלו לשאול את הרכב מההורים או להיעזר באמצעים מתאימים אחרים כדוגמת השכרת רכב שתאפשר הגעה ממקום למקום בנעימים, עצירה לקפה בטבע או סתם ביקור במסעדות טובות באזור.

בנוסף לאמצעי ההתניידות וכדי להתכונן לקראת החופשה הראשונה בצורה המיטבית, לפניכם כמה טיפים חשובים שכדאי להכיר שיבטיחו שתחזרו ממנה עם זכרונות טובים ובעיקר ישאירו אתכם יחד גם אחריה.

ראשון בצ׳ק ליסט – ודאו שאתם מוכנים

אמנם חופשה משותפת היא הזדמנות נהדרת לחזק את מערכת היחסים אך לצד זאת, יכולה גם להעמידה במבחן. נכון, החופשה עתידה להתקיים בגבולות הארץ ובמקרה הגרוע ביותר תוכלו לפנות איש איש לביתו, אך אין סיבה שתגיעו מלכתחילה למצב זה כלל. לכן, כדאי לנהל שיחה פתוחה על הנושא ולוודא כי שניכם מוכנים ל״אתגר״ ואם אתם אכן בעניין – התחילו בתכנונה.

תכננו בצוותא

בעוד זמן קצר תוכלו בוודאי לתכנן חופשה בהפתעה לחצי השני אך בנקודה הזו עדיף שתתכננו אותה יחד ותימנעו מהפתעות לא נעימות. תחילה, בחרו ביחד את היעד או חבל הארץ בו תרצו לבקר, בדקו אילו פעילויות קיימות באזור אותן תרצו לקיים יחד, תכננו רשימת אריזה משותפת ונפרדת ואם בכוונתכם לבלות ולאכול בשטח – ערכו ביחד את הקניות המקדימות.


שעה קלה על כלכלה

על אף שהשיח על כסף אינו נורא במיוחד, הוא מוגדר כאחד מהגורמים השכיחים יותר לריב בין בני זוג. כיוון שמדובר בחופשתכם הראשונה, יתכן ואתם חשים מעט לא בנוח לפתוח בשיחה בנושא, אבל ככל שתקדימו לעשות זאת – יהיה לכם קל יותר בהמשך. בדקו מראש מהי מסגרת התקציב העומדת לרשותכם כדי שתוכלו להחליט יחד על האטרקציות בחופשה, על הרכב להשכרה, על מקום הלינה וכן על מה תאכלו. יש שממליצים להגדיר את התקציב לפי השכר הנמוך יותר, אחרים הממליצים לפצל את התשלום באופן שווה, אך לא משנה באיזו דרך תבחרו – חשוב שתקחו בחשבון את המצב הכלכלי של שניכם.


פשרה היא לא דבר רע

ויתורים הדדיים קיימים בכל מערכת יחסים: בין חברים, בני משפחה ובעיקר בין בני-זוג. גם בחופשה הראשונה שלכם יכול להיות שתצטרכו ללכת האחד לקראת השני שכן יתכן והדבר יסתכם בפעילות שפחות מלהיבה אתכם אך עם זאת, אולי תביא לגילוי צדדים חדשים בעצמכם. בבואכם לקראת מי שאהבה נפשכם, עשו זאת באהבה ולא במטרה לקבל תמורה. חשוב לדבר על הרצונות של כל אחד מהצדדים מבעוד מועד וגם להציף קווים אדומים במקרים בהם האחד רוצה לטייל על גשר תלוי והשני סובל מפחד גבהים משתק, למשל.


אומנות המריבה

מצבים בהם אחד מכם שכח לארוז משהו, השני טעה בדרך והלכתם לאיבוד או זרק לאוויר מילה מיותרת לחלוטין עלולים אף הם לצוץ במפתיע ולעורר ריב. זוגות טריים וגם כאלו שמבלים עשרות שנים יחד רבים מדי פעם, גם במהלך חופשה רומנטית. במקרה זה יש לנהוג בחוכמה ולדעת כיצד לנהל את הריב ובעיקר – איך להשלים. השתדלו לא לשמור דברים שמפריעים לכם בבטן ועם זאת לנהל את השיחה ברוגע וברגישות, שכן יתכן ואחד מכם טעה אבל טעויות הן אנושיות ואיש אינו זקוק לתזכורות חוזרות ונשנות לטעותו.

בבריאות וגם בחולי

תכננתם במשך ימים את החופשה המושלמת לפרטי פרטים ולפתע במהלכה, או אפילו רגע לפני שיצאתם לדרך, אחד מכם חש ברע. במצב זה הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לחבק, לתמוך ולהיות שם עבור בן הזוג החולה. היו בטוחים שמלבד הכאבים או המחלה שמעסיקה אותו, הוא חש ממש רע על כך שהרס את החופשה ולכן תמיכתכם בו חשובה במיוחד – בפרט ברגע זה.


ביחד ולחוד

בחרו יחד פעילויות ואטרקציות זוגיות מומלצות בהן שניכם מעוניינים: טיול רגלי בטבע, ביקור במוזיאון או אתר ארכיאולוגי, קטיף, שיט בסירת פדלים, סיור מודרך, ארוחת טעימות או סתם מקומות אטרקטיביים לצפייה יחד בשקיעה היפה – הכל תלוי בנמצא באזור בו בחרתם לבקר ובתחביביכם. יש הממליצים להיפרד לזמן קצר, לטובת פעילות שרק אחד מכם מעוניין בה או סתם שיטוט חסר מטרה בין סמטאות העיר – קצת געגוע שיחזק אתכם ובעיקר את מערכת היחסים ביניכם.

אם כן, חופשה זוגית ראשונה יכולה להיות מהנה אך עם זאת מאתגרת במיוחד. כדי להבטיח שהחופשה תהיה מוצלחת ומהנה במיוחד, יש לבחור בקפידה את כלל הפרמטרים – החל מהיעד וכלה באמצעי ההתניידות. היו קשובים האחד לשניה, למדו להכיר זה את זה ובעיקר – תהנו. חופשה נעימה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן