news08.net/ads.txt

לאחר מזג האוויר ששטף את המדינה; ראש עיריית לוד מתגאה: “השקענו מיליוני שקלים בשדרוג והחלפת מערכות הניקוז”

גשם כבד ירד הסופ”ש, ובלוד מתגאים על התשתיות שהיו מוכנות לתרחיש כאשר העיר נערכה ושדרגה את השתיות והניקוז. ראש העיר, יאיר רביבו: “ברוך השם, מזג אוויר הסוער שפקד את ישראל, תפס אותנו בלוד מוכנים, על אף הגשמים העזים שהלכו והתחזקו וכמות המשקעים העצומה שירדה בסוף השבוע האחרון, הייתה לוד אחת הערים הבודדות שכבישיה לא הוצפו”.

רביבו המשיך: “בעוד שבערים רבות ומרכזיות הוכרזה כוננות חירום לאחר שכבישים רבים שהוצפו נחסמו לתנועה, עברה הסערה בלוד ‘על מי מנוחות’ מבלי שנרשמו אירועים משמעותיים חריגים, כאשר הכמויות האדירות של מי הגשמים נוקזו בהצלחה. בהחלט אפשר לציין בסיפוק כי היערכותה הטובה של העירייה הוכיחה את עצמה. בשנים האחרונות השקענו עשרות מיליוני שקלים בשדרוג והחלפה של מערכות הניקוז, המים והביוב ברחבי העיר. מדי שנה לקראת החורף אנו מבצעים עבודות היערכות לקליטת הגשמים ומניעת הצפות מים בעיר, לרבות ניקוי הקולטנים ותעלות הניקוז הפתוחות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן