news08.net/ads.txt

מכבי יבנה עוברת מהפך; יוסי זוזוט: “לא בריא למאמנים ובמיוחד לשחקנים לקבל כל שבוע מאמן אחר”

בעוד כחודש אמורה מכבי יבנה לחדש את אימוניה לקראת פתיחת העונה בליגה א’. בשלב זה העניינים במועדון עדיין בהקפאה לאור מצב הקורונה וחוסר הבהירות בעקבות התחלואה אשר עולה מדי יום. בכל אופן, מכבי יבנה שסיימה את העונה שעברה אחרי מקבץ משחקים טובים, תקווה להמשיך את העונה הקרובה מאותה הנקודה. שחקנים חדשים אמנם טרם חתמו אבל בינתיים קשר הקבוצה בשנתיים האחרונות, אביחי ממן, סיכם את תנאיו בעירוני אשדוד וצפוי לשחק במדיה בעונה הבאה.

צילום ניר סטולו

יבנה השקיעה הרבה כסף אשתקד על מנת לנסות לעלות ליגה העונה. הביאה הרבה שחקנים מנוסים ומאמן בעל ניסיון בליגה כמו עידן בראון. הצוות המקצועי קיבל תמיכה גדולה מההנהלה כולל מחנה אימונים בבולגריה אבל כבר אחרי שני משחקים הכל התפרק עם עזיבתו של המאמן בראון. ”אני בטוח שכולם רצו את טובת הקבוצה ואף אחד לא ציפה שהעונה תיפתח רע והמעבר של בראון לעפולה יצר מצב לא בריא לקבוצה שנבנתה לפי בחירתו” אמר יוסי זוזוט והוסיף: “אומנם כל מאמן שואף להתקדם בכדורגל אבל מי שנפגע מהמהלך היו ההנהלה והשחקנים”.

אחרי עזיבתו של בראון ניסתה ההנהלה לעשות הכל כדי לייצב את המערכת והביאה מאמנים בעלי שם אבל כל מי שהגיע, חתם על חוזה ועזב אחרי משחקים בודדים. ”זה מצב שלא יכול לקרות ולא מובן, בטח למועדון גדול בליגה א’ כמו מכבי יבנה” הוסיף זוזוט. “במצב כזה לא פלא שהקבוצה הגיעה למקום הזה באמצע העונה. זה לא בריא למאמנים ובמיוחד לשחקנים לקבל כל שבוע מאמן אחר, זה מצב שרשום עליו ירידה ולא משנה איזו קבוצה זו תהייה ומי ישחק בה. קבוצה צריכה איזון ומה שקרה עם כל המאמנים שעזבו, כל אחד וסיבותיו המוצדקות בעיניו, ואני חס וחלילה לא מעביר עליהם ביקורת, אלא רק מדבר על הקבוצה – זה מצב לא בריא לאף אחד”.

כעת מקווים במועדון שעם יוסי זוזוט על הקווים מהרגע הראשון העניינים יזרמו טוב יותר. על עליית ליגה לא מדברים שם כרגע אלא רק על התייצבות הקבוצה ואם אפשר יהיה לדגדג את הצמרת – מה טוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן