news08.net/ads.txt

נתניהו: אפתח את עולם התרבות בעוד שבועיים; מנכ”ל היכל התרבות ברחובות: “נצטרך חודש וחצי ההערכות”

ראש הממשלה נתניהו נועד היום (חמישי) במשך כשעה וחצי עם אנשי עולם התרבות, אחד הענפים שספג את המכה הקשה ביותר בשל מגבלות הקורונה. במהלך אותה פגישה נתניהו הודיע לראשונה כי הוא מוכן לפתוח את אולמות התרבות והמופעים – כבר בעוד שבועיים מהיום. לצד זאת, שוקי קרמר, מנכ”ל היכל התרבות ברחובות העדיף לצנן את ההתלהבות: “נקווה שבאמת ייפתחו, ולא נתבדה” 

בפגישה שנועדה למזער את הנזקים שספג הענף נכחו אנשי ועד הפעולה, בהם גם המפיקים אלירן ברדוגו וגיא בסר. באותה פגישה אמר ראש הממשלה כי הוא נערך לכך שהתפוסה המרבית באולמות תהיה 75%. כך לדוגמא, אולם בתיאטרון הבימה בו ישנם 1,000 מקומות ישיבה – יוכל להכיל 750 איש.

עוד הוסיף נתניהו כי הצופים יורשו להיכנס לאולמות בתנאי שיהיה בידם דרכון ירוק – וכל מי שעבד בדיקה שלילית 72 שעות לפני ההצגה. ככל הנראה, בשלב הראשון יחויבו הנוכחים לעטות מסכות. ביום ראשון הקרוב יקיימו הצוותים המקצועיים שולחנות עגולים כדי להביא ליישום מיידי בעוד שבועיים.

שוקי קרמר, מנכ”ל היכל התרבות ברחובות סיפר לחדשות 08: “קודם כל אנו מברכים על החלטתו של רה”מ לפתוח את ענף התרבות מחדש. עם כל הכבוד, שבועיים לא יספיקו להיערך כנדרש, ולפחות חודש וחצי נצטרך להיערך בהתאם. יש את ההיבט הבריאותי, והבטיחותי ועוד. נקווה שבאמת ייפתחו ולא נתבדה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן