news08.net/ads.txt

פורים שמח בגן יבנה | מגוון אירועים מקוריים ופעילויות קהילתיות

מועצת גן יבנה, בשיתוף המתנ”ס, מחלקת תרבות ואירועים, מחלקת הנוער, המחלקה לשירותים חברתיים, מחלקת גני הילדים, פורום הורים מיוחדים, מתנדבי זיק”ה ושותפים נוספים – יקיימו מגוון פעילויות קהילתיות בצורה קצת אחרת, בצל מגפת הקורונה ולכבוד חג הפורים.

כמיטב המסורת, מתנדבי זיק”ה יקיימו את פעילות “משלוח מנות איש לרעהו”, משחק גמד ענק יישובי בפורים שיסייע לכולנו לשמור על השמחה ותחושת הקהילתיות במשלוחי מנות זה לזה. נוער גן יבנה יקיים את תחרות המסכה המקורית והמעוצבת ביותר. בני נוער שמעוניינים לקחת חלק בתחרות מוזמנים לעצב מסכה, להכין סרטון או תמונה לשלוח למחלקת הנוער באינסטגרם או בפייסבוק, או לשלוח בווטסאפ 050-3347781. לאחר מכן צוות שופטים מיוחד יבחר את העבודות המובילות ומקום ראשון יזכה בפרס שווה ובפרסום במדיה. המועד האחרון לשליחת העבודות 25.2.

מתנ”ס גן יבנה מזמין את ילדי גן יבנה בגילאי הגן ועד כתה ה’ להשתתף בתחרות תחפושות מקוונת בעמוד הפייסבוק של המתנ”ס. איך זה עובד? נרשמים באתר ולאחר מכן נכנסים לדף הפייסבוק של המתנ”ס, מחפשים את הפוסט על תחרות התחפושות ומעלים תמונה של הילד/ה בתגובה. 3 התחפושות היפות ביותר יזכו בפרסים יקרי ערך. בכדי לא לאכזב אף ילד, יוענק שי סמלי לכל משתתף. התחרות תתקיים ביום רביעי ה-24/2 בשעה 17:00.

הַפּוּרִימַאנְיָה היישובית יוצאת לדרך גם היא, משאית השמחה בליווי צוות המתנ”ס יוצאת לרחובות גן יבנה לשמח את התושבים עם שירי פורים והפתעות לילדים. מתי? ביום שישי, 26.2 , בין השעות 14:00-10:00.

מתנ”ס גן יבנה בשיתוף פורום ההורים המיוחדים, מח’ הגנים במועצה והמחלקה לשירותים חברתיים מעניקים למשפחות עם צרכים המיוחדים משלוח מנות מתוק. ילדי גני החינוך המיוחד יקבלו את משלוחי המנות בגנים. את משלוחי המנות ניתן לאסוף במזכירות מתנ”ס גן יבנה, רח’ הרצל 40 בימים: שני-רביעי 22-24/2/21 בשעות 15:30-9:00. לפרטים ניתן לפנות לעליזה דניאל רכזת צמי”ד בטל’: 052-3669675.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אנחנו נמצאים בזמנים מיוחדים ואכן, זו השנה השנייה ברציפות שנחגוג את חג פורים בצורה מצומצמת בכדי לשמור על בריאותינו ועל בריאותם של היקרים לנו. למרות המצב, עשינו הכול על מנת שתושבי גן יבנה ירגישו את אווירת החג כמה שיותר. משנכנס אדר מרבין בשמחה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן