news08.net/ads.txt

קבינט הדיור אישר: 501 יחידות דיור יבנו ברמלה

קבינט הדיור (ועדת שרים בממשלת ישראל) אישר 8 מתחמי פינוי בינוי ברחבי הארץ, בהם גם מתחם הרצל בכניסה הראשית לרמלה, בו אמורים להיבנות כ- 501 יחידות דיור. על פי התכנון ואישור קבינט הדיור תועבר ההחלטה החשובה לאישור הותמ”ל (ועדת תכנון למתחמי דיור מועדפים) במסגרת מסלול מהיר לרשויות.

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ברך על ההחלטה: “אני מודה לשרי קבינט הדיור בממשלת ישראל ולחברי יו”ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מר חיים אביטן, על שיתופי הפעולה למען תושבי רמלה. “ההתחדשות העירונית ברמלה היא עובדה מבורכת שתביא לשינוי ושיפור אורח החיים ושדרוג דירות הדיירים. אני שמח על הסרת החסמים ואישור קבינט הדיור.  זוהי בשורה כלכלית משמעותית לתושבי מתחם הרצל ושאר המתחמים ברחבי העיר”.

אביטן: “אישור הקבינט מהווה בשורה כלכלית וצדק חברתי עבור האוכלוסייה הזקוקה מאוד לדירות מגורים ממוגנות. אישור הקבינט יאיץ את התהליכים ויקצר זמני המתנה ארוכים”.

מנהל ההתחדשות העירונית ברמלה, עו”ד גיל פכט, ציין כי בהנחיית ראש העיר וידל, ביצעה מנהלת ההתחדשות מספר מפגשים עם תושבים בשכונת גיורא, מתחם בן גוריון, יוספטל, הרצל ויצמן ועוד לצורך העשרת הידע של התושבים בנושא ההתחדשות העירונית בדגש לזכויותיהם והמלצה להימנע מחתימות לגורמים שונים מבלי להתייעץ עם המנהלת בעיר. כן יזמה מנהלת ההתחדשות העירונית רמלה, שיתוף פעולה חדש עם הקליניקה המשפטית להתחדשות עירונית של המרכז הבינתחומי למען תושבי רמלה.  במסגרת שיתוף הפעולה יעניקו סטודנטים למשפטים סיוע וייעוץ משפטי, ללא תמורה, לבעלי הדירות בפרויקטים להתחדשות עירונית. את הסטודנטים מלווים עורכי דין מהמשרדים המובילים בישראל בתחום. יצוין כי הקליניקה כבר פועלת עם עיריית תל אביב ועיריית חולון וכבר סייעה לפונים רבים להבין את ההסכם עליהם הם נדרשים לחתום, הנחתה אותם כיצד כדאי לפעול במסגרת המו”מ מול היזם, סייעה בקידום התקשורת שבין בעלי הדיירים לבין היזם, והבהירה לפונים מהן דרישות החקיקה בנושא. כאמור, הייעוץ ניתן ללא תשלום, אך יש להירשם מראש לפגישה דרך המנהלת להתחדשות עירונית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן