ביום שני (5.8) התקיים בקריית גת כנס הנקה ייחודי ומרגש, ביוזמת לשכת הבריאות מחוז אשקלון ובשיתוף אגף הבריאות בעיריית קריית גת, רשת המתנ"סים העירונית ומרכז מריאן לגיל הרך – שלוחת כרמי גת.
הכנס כלל בוקר חווייתי ומעצים עבור אמהות ותינוקות, שכלל מעגל נשים קבוצתי, ייעוצי הנקה אישיים, סדנת עיסוי תינוקות, מופע סטנדאפ מרענן של ענת אביעד וארוחת בוקר מפנקת.
מארגני הכנס הדגישו כי מדובר במסורת של שיתוף פעולה מוצלח בין כלל הגורמים הפועלים בעיר למען בריאות ותמיכה באמהות וילדים.
שרית קופרמן ממשרד הבריאות – חבל לכיש, הודתה לשותפים הרבים שנטלו חלק באירוע, בהם ראש העיר כפיר סויסה, מנהלת אגף הבריאות אוריה אריס ונציגות מנהל נשים עירוני: רחל גבאי, גלית ברזילי, קרן מגידיש, טובי הכט ושלווה פז אשד.
"אנחנו כבר נערכים לכנסים הבאים למען נשות העיר, האמהות והילדים. נתראה בכנס הבא!" סיכמה קופרמן.
◼️ חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








