news08.net/ads.txt

קריית עקרון משיבה אש: “בלום מקדם את גחמתו להחליף את מלול על גבם של ילדי עקרון וממשיך להפיץ פייק ניוז”

“קמפיין לא חינוכי” – כך כינו היום (חמישי) את חשיפת התכתובת בין עיריית רחובות למועצת קריית עקרון בנושא תשלומים אשר חייבים לכאורה ביישוב אשר בהנהגת חובב צברי לעיר רחובות. לטענת עיריית רחובות, העומד בראשה רחמים מלול וממלא מקומו, מחזיק תיק החימוך זהר בלום, מדובר בסך שלמעלה ממיליון שקלים וחצי.

במועצת קריית עקרון הגיבו למכתב של מלול ובלום. “חבר מועצת עיריית רחובות והממונה על תיק החינוך בעיר, זהר בלום מקדם את גחמתו להחליף את רחמים מלול על חשבון גבם של ילדי קריית עקרון וממשיך להפיץ פייק ניוז”

גורם בעקרון ציין כי “מה שנדמה כי החל כמחלוקת בין עיריית רחובות לבין מועצת קריית עקרון על חילוקי דעות בגלל חוב כספי ועל כוונתה של עיריית רחובות לא לאפשר לתלמידי מועצת קריית עקרון להמשיך ולהתחנך החל מהשנה הבאה בעיר עולה שלב אחד למעלה וככל שעובר הזמן והתמונה מתבהרת מתגלה הסיבה האמיתית שבכלל אינה קשורה לחינוך או לתקציבים אלא דווקא נעוצה מיסודה במניעים פוליטיים”.

על פי אותו הגורם “בקריית עקרון אין בית ספר תיכון, לפיכך, משרד החינוך הוא זה אשר קבע והחליט כי תלמידי קריית עקרון יתחנכו ברחובות הסמוכה לקרית עקרון ושתלמידיה יכללו באזור הרישום שלה. החלטה זו היא מוחלטת ואינה ניתנת לשינוי או לגחמות של אדם כזה או אחר.

עיריית רחובות החליטה להפסיק את מתן אישורי לימודי החוץ עבור תלמידי קריית עקרון כבר החל משנת הלימודים הבאה ולטענתה החלטה זו מגיעה על רקע חוב שיש למועצת קריית עקרון כלפי המועצה. את ההחלטה התמוהה והשרירותית קיבל הממונה על תיק החינוך בעיר, זהר בלום ומי שאמור להיות אחראי על חינוכם של אותם התלמידים. תקציבי חינוך כפי הידוע לכל בר דעת מתוקצבים על ידי משרד החינוך ובגינם עוברים התשלומים לרשויות המקומיות הממונות על החינוך. את ההשתתפות הנוספת הכרוכה בתשלום אגרת לימודי חוץ מעבירה המועצה מידי שנה את מלוא הסכום ועפ”י חוק. מעבר לכך לפנים משורת הדין מעבירה מועצת קריית עקרון סכום נוסף בגובה 500,000 אלש”ח מידי שנה – שהיה נהוג בשנים האחרונות”.

חובב צברי, ראש מועצת קריית עקרון התייחס לדברים ואמר: “כנראה שזהר בלום לא הבין שקמפיין הבחירות נגמר והוא ממשיך להפיץ פייק ניוז על חשבון ילדי קריית עקרון בכדי לנסות ולצבור קרדיט פוליטי. תושבי קריית עקרון אינם נתונים לחסדיו של זהר בלום, יש חוק במדינת ישראל – וכך נפעל.

“באשר לטענותיו המופרכת, אכן הוסכם להליך גישור, ואף הגדלנו לעשות ולהסכים שמגשר יהיה מבקר עיריית רחובות, עד לרגע זה המגשר לא הואיל בטובו להיפגש עם ראש המועצה בכדי לשמוע את עמדתו ולפיכך, המבקר איבד את סמכותו להיות מגשר אובייקטיבי. בנושא הוצאות החינוך, גם כאן, מעבר להפרה בוטה של הוראות משרד החינוך, פועל בלום באמצעות פייק ניוז ובכוחניות שמקומה לא ראויה לנבחר ציבור.

“כפי שכבר אמרנו, לא פעם וגם לא פעמיים, שתפו פעולה, תנו לנו את רשימת התלמידים שנמצאים בתכניות העשרה, שנדע על מה דרישת התשלום. המועצה משלמת את כל אגרות תלמידי החוץ ובנוסף אנו משלמים כחצי מיליון שקלים נוספים, סה”כ מיליון שקלים. טרם קיבלנו את הנתונים. חשוב לציין כי השבוע נקבעה פגישה בין הגורמים המקצועיים של מחלקות החינוך בכדי להביא להסדרת המצב כמה שיותר מהר אך גם כאן בחר זהר בלום את הפוליטיקה המלוכלכת ובשל אינטרסים צרים ביטל את הפגישה עם היוודעו על קיום הכתבה. קריית עקרון לא תהווה מקור כספי לקמפיין הפוליטי המביך ולגחמות של מחזיק תיק החינוך. יחד עם זאת אנו מלאים תקווה שראש העיר רחמים מלול, יתערב בנושא ויחד איתו נגיע להבנות”.

תגובתו של זהר בלום תובא במלואה – לכשתתקבל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן