news08.net/ads.txt

רק בת 25 וכבר מנהלת עסק מצליח: הכירו את הודיה מיבנה

אתם אולי תופתעו לשמוע שמאחורי הסניף החדש של Chillbox  במתחם G עומדת סה”כ אישה צעירה בת 25 אבל את אותה אישה, הודיה שמה, זה כלל לא מפתיע.

עוד לפני שהתגייסה לצבא ושירתה כלוחמת מג”ב עבדה הודיה בתפקידים שונים ברשת ‘ארומה’ ולמדה להכיר את תחום המזון בארץ. לאחר שחרורה מהצבא הלכה ללמוד מנהל עסקים במקביל להמשך העבודה ברשת ‘ארומה’ וכשהחליטה שהיא רוצה להיות עצמאית היה זה רק טבעי שתבחר בתחום המסעדנות.

הודיה פנתה למרכז קידום הזכיינות בארץ שמשדך בין אנשים שרוצים להיות זכיינים של רשתות לבין רשתות שמחפשות זכיינים מקומיים וכך גילתה את רשת Chillbox  יוגורט יווני טרי עם תוספות, גלידות מיוחדות עוגות וקפה.  הידע והניסיון של בתחום הם שהביאו לבחירה של הרשת החדשה והיא החלה לברר היכן כדאי לה להקים את הסניף.

הודיה כאמור, החליטה לפתוח את הסניף ביבנה, במרכז G. הכל כבר היה מוכן לפתיחה החגיגית בפורים האחרון אבל ביחד עם הסניף החדש ועם חג הפורים הגיע גם אורחת בלתי צפויה והיא מגפת הקורונה. כך יצא שדווקא הפתיחה הגדולה וההתחלה החדשה של הודיה נדחו בעל כורחה. כמובן שהיא המתינה בסבלנות וברגע שהוסרו המגבלות וניתנו הנחיות המאפשרות לפתוח את רשתות המזון, מסוף חודש מאי האחרון הודיה מתפעלת את הסניף ביד רמה כל יום כולל שישי עד הצהריים. (הסניף כשר וסגור בשבת). הודיה לא מסתפקת בעובדים של הסניף והיא נמצאת במקום יום יום לוודא שהכל עובד ומתפקד ושהלקוחות מרוצים, שהמקום נקדי ומסודר ולשביעות רצונם של המבקרים.

ב-3/7 היא סוף כל סוף תוכל לחגוג את הפתיחה הרשמית והחגיגית של הסניף עם טעימות של מתוקים, דוגמיות של יוגורט והרבה שמח. החל משעה 10:00, דווקא בימים בהם לא מעט עסקים ובעיקר רשתות מזון נסגרים, חשוב לפרגן ולתמוך בעסק מקומי של אישה עצמאית שהקימה סניף דווקא עכשיו וכשהפרגון הזה מגיע עם יוגורט טעים אז בכלל שווה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן