שבוע של אהבה ומשפחה במפעל מקדם תעסוקה באשקלון

מפעל מקדם תעסוקה אשקלון הינו מסגרת המספקת תעסוקה שיקומית לכ-120 מקבלי שירות עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית ונפשית מאשקלון וסביבותיה.

מפעל מקדם תעסוקה אשקלון המופעל על ידי עמותת ׳יחדיו׳ ציין ימים של אחדות, משפחתיות ואהבה במגוון פעילויות מגבשות ומרגשות

במפעל מקדם תעסוקה באשקלון המופעל על ידי עמותת ׳יחדיו׳ ציינו מספר ימים של פעילויות מאחדות ומגבשות. פעילות יום המשפחה כללה הקרנת סרט קומדיה משפחתית ולאחריו התקיימה סדנה יצירתית של הכנת ברכות למשפחות. כחלק מהפעילות המשותפת התחברו המשתתפים לנושא הכי אקטואלי – יחד ננצח ורק יחד עם אחד, כוח אחד כולנו מאוחדים משפחה אחת נייצר מציאות טובה יותר.

בהמשך השבוע, התקיימה פעילות בסימן אהבה, קרן פרחן מדמוני, שמתנדבת בקביעות במפעל העבירה הרצאה מעשירה ומרתקת ״מדברים אהבה״, שעוסקת בקבלה ואהבה עצמית “מערכת היחסי הכי חשוב שלנו – אנחנו עם עצמנו” מסבירה קרן, תוך שיח פתוח באווירה משפחתית ומחבקת. לדבריה של קרן: “היה מרגש לחזור אחרי תקופה ארוכה. הם שיתפו ברגעים מאתגרים, אני הענקתי כלים להתמודדות: להיות בעשייה, בנתינה – כי לתת זה בסוף לקבל המון, הכרת הטוב – להתמקד במה שיש לנו בחיים במה שטוב וכשמתמקדים בטוב, הטוב גדל”.

רינת דותן, מנהלת המפעל מסרה: “אנו במפעל מקדם תעסוקה, מקיימים מגוון רחב של פעילויות בנושאים שונים. הפעם התמקדנו במשפחתיות ואהבה עצמית וסביבתית, חשוב לנו שכל אחת ואחד מהמשתתפים בפעילויות ימשיכו להרגיש חלק מהמשפחה הגדולה של המפעל. במיוחד בתקופה האחרונה שמלאה באתגרים ורגשות מעורבים, חשוב לנו להעניק רגעים של אור וחום, מה שמחזיק ומחזק את כולנו״.

_____

מפעל מקדם תעסוקה אשקלון הינו מסגרת המספקת תעסוקה שיקומית לכ-120 מקבלי שירות עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית ונפשית מאשקלון וסביבותיה. חזון המפעל כולל קידום רווחתו של הפרט, העצמתו ועצמאותו באמצעות תהליך תעסוקתי מיטבי, המותאם לכל מקבל שירות והפוטנציאל הטמון בו. מקבלי השירות מבצעים מגוון רחב של עבודות, רוכשים ומפתחים מיומנויות וכישורים מקצועיים, אישיים וחברתיים, כל זאת בליווי ובתמיכה של צוות המפעל. השירות הניתן במפעל תורם לשיפור איכות החיים ותחושת הערך של מקבלי השירות ומהווה בסיס ושער משמעותי להשתלבותם של מקבלי השירות בשוק העבודה החופשי.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מפעל מקדם תעסוקה יחדיו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן