news08.net/ads.txt

תושבי רחובות? מחפשים עבודה?: תוכנית “תעסוקה בהילוך גבוה” מחכה לכם

קשה מאוד לעשות שינוי תעסוקתי לבד, גם אם יודעים בדיוק מה צריך לעשות. היום-יום דוחק ואינטנסיבי והימים חולפים בלי שינוי בפועל. בדיוק בשביל זה נוצר מענה חדש במרכז ‘הזדמנות’- המרכז העירוני לקידום התעסוקה: תוכנית קבוצתית וממוקדת בשם “תעסוקה בהילוך גבוה”.

התוכנית בת 10 מפגשים קבוצתיים וממוקדים, ובהם יינתן ידע, כלים וחיזוק מיומנויות הנדרשות למציאת עבודה וליצירת שינוי תעסוקתי. בנוסף זכאי כל משתתף לקחת חלק במרחב עבודה משותף, שבו יתרגל ויישם את הנלמד בליווי איש צוות.  

ב-20/01/2020 יום ב’, ב-17:30, יתקיים מפגש הכרות שבו אפשר יהיה לשמוע על התוכנית וההזדמנויות הגלומות בה, ללא כל התחייבות. המפגש ייערך במרכז הזדמנות רחובות, רח’ הרצל 167 בית לרום- קומה א’. התוכנית מסובסדת על ידי עיריית רחובות, ועלותה 250 ₪ בלבד!.

ליטל גל- חייימוב, מנחת התוכנית: “בתוכנית אנו לומדים כלים חיוניים להשתלבות בעבודה. בין השאר נעסוק בדרכים עדכניות לחיפוש עבודה, מה דורשים כיום מעסיקים, נכתוב ביחד קו”ח מעודכנים, נתכונן לראיונות עבודה, ועוד”.

 יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות רחובות: “מי שנכנס לתוכנית, לא נשאר לבד גם כשהיא מסתיימת. אנחנו שומרים על קשר עם המשתתפים, עד למציאת העבודה והשינוי התעסוקתי שאליהם הם שואפים”.

 עו”ד שמואל בר-דאנזאן, חבר מועצה ומחזיק תיק השירותים החברתיים: ” אנשים רבים, על אף שהם יודעים מה שצריך לעשות בשביל למצוא עבודה, מתקשים לעשות את השינוי התעסוקתי בפועל. זה לגמרי מובן- קשה מאוד לעשות שינוי לבד!  בדיוק בשביל זה קיימת התוכנית “תעסוקה בהילוך גבוה” שבה מלווים, מאיצים ומחזקים תהליכים. אני קורא לתושבי רחובות שרוצים לעשות שינוי-להשתמש בשירות הנהדר שעיריית רחובות מציעה להם”.

 לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה לתוכנית, ניתן להירשם בקישור http://bit.ly/Hizdamnut-HG  או ליצור קשר בטלפון 08-6705330 או להגיע למרכז הזדמנות, הרצל 167 רחובות. בית לרום- קומה א’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן