news08.net/ads.txt

📷🎥 לא ללימודים! הוריי רחובות הגיעו עם ילדיהם לשלג – זהר בלום צעק לעברם: “תחזרו לספסל הלימודים”

עיריית רחובות משקיעה רבות בחינוך – אבל כשהיא מציעה טרנד כל כך אטרקטיבי כמו השלג, עשרות הורים מעדיפים לעשות אתנחתא לילדיהם משיעורי החשבון והעברית לטובת סלפי-שלג. 6 משאיות פרקו הבוקר את השלג מהחרמון – וההנחה היא כי אלפים יגיעו לאורך היום אל גן המייסדים ליהנות מהאטרקציה הלבנה.

הבוקר הגיעו ראש העיר רחמים מלול וחברי מועצה בהם מחזיק תיק החינוך ומ”מ ראש העיר זהר בלום וחברת המועצה אוה גור (שחגגה עם בנה אורן, ביום הולדתו) וחבר המועצה עו”ד שמוליק דאנזאן, לחגוג בטרנד השלג ששיגע את המדינה – ונדהמו לגלות כי בין המבלים תלמידים רבים שבשעה זו אמורים בכלל להיות בבתי הספר. בלום לא התאפק וצעק לעברם: “תחזרו אל ספסל הלימודים, זה יותר חשוב”. מלול ציין בדף הפייסבוק שלו: “השלג כבר כאן. בואו בכל שעה של היום ליהנות מחוויה קרירה קרוב לבית!”.

🎥 צפו בשלג (צילום מדף הפייסבוק של עיריית רחובות)

התחזית להיום…שלג ברחובות 🌨הצטרפו למסיבת השלג שלנו בכל שעה שתוכלו היום… תייגו חברים שחייבים לדעת על זה!

Publiée par ‎עיריית רחובות‎ sur Lundi 25 février 2019

69 שנה אחרי השלג הראשון ברחובות – טרנד השלג מגיע לעיר; התושבים פחות מרוצים: "מה ההיגיון להביא שלג בבוקר כשהילדים מסיימים מסגרות בצהריים במקרה הטוב?"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן