“אדיש לעוברי האורח התמימים”: כתב אישום הוגש נגד תושב לוד בן 24, בגין ניסיון רצח

פרקליטות מחוז ת”א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד אחמד אלעביד (24) מלוד, בגין ניסיון רצח, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה חמורה בכוונה מחמירה ועוד. זאת לאחר שהנאשם ירה לעבר אדם עמו הסתכסך 13 כדורים, תוך כדי נסיעה על קורקינט ובסמוך למגרש כדורגל בו שהו ילדים רבים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד פנינה לוי, בין הנאשם למתלונן התגלע סכסוך. לאור האמור, ביום ה-24.9.21 הצטייד הנאשם באקדח, כובע ומסיכת פנים והחל לחפש אחר המתלונן בעודו רכוב על קורקינט. סמוך לשעה 00:30 הגיע הנאשם לחניון ברחוב השרון בת”א והמתין למתלונן. באותה השעה המתלונן נסע ברחבי העיר עם אדם נוסף, אז התקשר אליהם אדם אחר וקבע עימם ברחוב השרון בסמוך למגרש כדורגל. עם הגעתו של המתלונן למקום המפגש יצא מהרכב ונעמד לצדו. מיד לאחר מכן יצא הנאשם מהחניון בו המתין, תוך כדי נסיעתו על הקורקינט שלף אקדח וירה לעבר המתלונן 13 כדורים מטווח קצר.

הילדים הרבים ששהו באותו הזמן במגרש הכדורגל הסמוך החלו לנוס על נפשם ולחפש מקום מסתור. לאחר הירי המשיך הנאשם בנסיעתו עד לאחד הרחובות הסמוכים ונמלט באמצעות רכב מהמקום, זאת למרות שהוא אינו מחזיק ברישיון נהיגה וכי בהתאם להחלטת בית המשפט הוא פסול מלקבל רישיון.

כתוצאה מהירי הובהל המתלונן לבית החולים, אושפז במחלקה לטיפול נמרץ ונותח מספר פעמים. בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל טענה עו”ד לוי כי: “המשיב, בעטיו של סכסוך, יורה באמצעות אקדח לפחות 13 יריות לעברו של המתלונן, מטווח קצר, בטבורה של עיר, פסע ממקום משחקם של אנשים וילדים, כאשר הוא אדיש לעוברי האורח התמימים. אך בדרך נס החטיאו היריות ולא פגעו בעוברים ושבים. למותר לציין, כי מסוכנותו של המשיב אינה רק כלפי המתלונן והעדים, אלא אף כלפי כלל הציבור, נוכח דפוסי המסוכנות המובהקים העולים ממעשיו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן