news08.net/ads.txt

אופיר לוי נכנס לבית האח הגדול: “מתנצל שלא סיפרתי לאף אחד”

איש התקשורת האהוב, אופיר לוי (דובר כללית), בין הדיירים שנכנסו בכניסה השניה אל בית האח הגדול.

“חברים שלי”, פרסם לוי המוכשר בדקות האחרונות, “הגיע הרגע שלי לעבור מסע אישי ומרגש עבורי – אני הולך להיות דייר חדש בבית הכי מדובר במדינת ישראל – בית האח הגדול. מתנצל שלא סיפרתי לאף אחד למרות שבחיי אני אדם פתוח ומשתף, בטוח שתבינו ושתקבלו שאלו הנחיות חד משמעיות של ההפקה.

“כשסיימתי את השירות הצבאי לפני 29 שנים לא היה לי סיכוי לעשות טיול של אחרי צבא. אמא שלי נפטרה, המצב הכלכלי שלי היה רעוע, רציתי רק לעבוד וללמוד כדי לצאת מהמקום הזה. וזה מה שעשיתי. ועכשיו אני יוצא עם חיוך למסע האח קצת אחרי הצבא.. אבל עם אותה תשוקה ועם אנרגיות טובות כדי להשלים פערים.

“אני מקווה להביא את עצמי נטו ללא מסכות וללא פילטרים ושהדיירים ה׳ותיקים’ יארחו יפה את הדיירים החדשים. אני מבטיח שדייר או דיירת שיושיטו לי יד יקבלו על מגש הכסף את הלב האוהב שלי – ובענק.

ואתם, חבריי לחיים ולפייסבוק, אני ממשיך לשתף אתכם בחיי כמו עד עכשיו רק לא בסטורי אלא דרך מסך הטלויזיה. והלוואי ותתחברו אלי, ועל הדרך תעזרו לי בהצבעות בשלב ההדחות שיגיע במוקדם או במאוחר (עדיף במאוחר) אוהב אתכם על מלא, ניפגש ביציאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן