news08.net/ads.txt

אופניים חשמליים ב-2020: עליה דרמטית בכמות הדוחות שחילקו לרוכבים בלוד

בשנת 2020 חולקו מעל 31 אלף דוחות לרוכבי אופניים חשמליים, כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק. בלוד: חילקה המשטרה 1,334 דוחות לרוכבי אופניים חשמליים בשנת 2020, עליה של 86% בהשוואה למספר הדוחות שחילקה בעיר בשנת 2019 שבמהלכה חולקו לרוכבים 717 דוחות. לוד העיר השלישית בכמות הדוחות שחולקו בשנת 2020.

מתחילת שנת 2021 נהרגו 16 רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים, זאת לאחר ששנת 2020 הייתה שנת שיא במספר הרוכבים ההרוגים והסתיימה עם 25 רוכבים הרוגים. על מנת להילחם בתופעה ולצמצם את מספר הנפגעים, אור ירוק וקרן עזריאלי מובילות יחד את נושא קידום הבטיחות בקרב רוכבי כלים חשמליים. במסגרת זו מתקיימות פעילויות הדרכה והסברה בדגש על קהלים בסיכון כבני נוער, קמפיינים ציבוריים להעלאת מודעות, קידום תשתיות וחקיקה בטיחותית.

ארז קיטה מנכ”ל עמותת אור ירוק: “כולנו מרגישים את חוסר הביטחון האישי כאשר אנחנו הולכים על המדרכה וגם כאשר אנחנו נוהגים בכביש. רוכבי אופניים וקורקינטים רבים מתנהגים כאילו חוקי התנועה לא חלים עליהם. בכך הם מסכנים את עצמם ואת כולנו ויוצרים בכביש אווירה של כאוס שפוגעת בכלל הציבור ועולה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן