אור ירוק: רמלה מדורגת במקום ה-12 במסוכנות לילדים

רמלה מדורגת במקום ה-12במסוכנות לילדים עם 0.81 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים, כאשר בכל שנה נפגעים 16 ילדים בממוצע בתאונות דרכים בעיר. בחמש השנים האחרונות (2016-2020) נפגעו בעיר 82 ילדים (גילאי 0-14).

לוד מדורגת במקום ה-18 במסוכנות לילדים עם 0.69 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים, כאשר בכל שנה נפגעים 16 ילדים בממוצע בתאונות דרכים בעיר. בחמש השנים האחרונות (2016-2020) נפגעו בעיר 78 ילדים (גילאי 0-14).

ארז קיטה מנכ”ל עמותת אור ירוק: “ילדים הם אוכלוסייה שנמצאת בסיכון גבוה להיפגע בתאונת דרכים בשל המאפיינים הייחודיים שלה. בכל שנה כיתת לימוד שלמה נמחקת מנוף חיינו וחייהן של משפחות רבות לא ישובו להיות כפי שהיו. את האובדן הזה ניתן וחייבים לשנות. רוב הילדים נהרגים כאשר הם הולכים ברגל ולכן יש לרסן ולמתן את מהירות נסיעת כלי הרכב באותם אזורים שיש בהם ריבוי של ילדים כמו בתי ספר, גנים ציבוריים, מתנסים או פארקים באמצעות פסי האטה או הגבהת מעברי חציה. עלינו לזכור כי ילדים תמיד יתנהגו כמו ילדים אבל אם נתאים את התשתית כך שתגן עליהם במקום להאשים אותם,נוכל למנוע את הילד ההרוג הבא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן