אליהו זהר: “אנו מתכננים לחזור לשגרה עם אירועים בפסח ועצמאות, בתקווה שהקורונה לא תשתלט על חיינו שוב”

אחרי שנתיים של השבתה בשל הקורונה בקרית מלאכי חזרו לחגוג. הראייה הטובה ביותר הייתה חגיגות פורים. לפי הערכת העיריה מאות מתושבי קריית מלאכי והסביבה הגיעו להפנינג פורים שהתקיים ברחבת המתנ”ס העירוני עם סדנאות, ביתנים, מופעי רחוב וכוכב הילדים קופיקו. עמותת חיים לאלון חילקה מאות משלוחי מנות לילדים שהגיעו להפנינג. בנוסף\, התקיימה בשיתוף קק”ל פעילות חגיגה פורימית וצבעונית ביער הקהילתי.
התושבים נהנו מתחנות ספורט אתגרי ביער, מסדנאות איפור, הפעלות בלונים וממופע קרקס רחוב תרבותי של “הנגררים” שהצחיקו והפעילו את הקהל. את החגיגה בטבע הוביל משה דבח – מנהל התרבות של המתנ”ס. מתחם נחל האלה והיער הקהילתי הוא אוצר טבע בתוך עיר, פינת חמד בה יכולים התושבים ליהנות מפעילות פנאי והעשרה בטבע. מובילי הפרויקט אשר חרטו על דגלם חזון לפיו הקהילה מעורבת וקובעת את ייעודו של היער ואת הפעולות המתקיימות בו. לצורך כך בוצע תהליך של שיתוף ציבור עם התושבים ובחירת נאמני יער אשר עברו קורס הכשרה מיוחד. גם בערב חג פורים צוינו בבתי כנסת רבים מסיבות פורים וקריאות מגילה חגיגיות במימון העיריה באמצעות המחלקה לתרבות יהודית. למחרת רכב עם מסכי לד ומוזיקה הסתובב בין שכונות העיר והוסיף לאווירה השמחה של פורים.
לדברי שרית ענבי מנהלת המתנ”ס: “פעילות ביער הקהילתי הינה דוגמא לפעילות קהילתית בטבע תוך חיזוק ערכים של קיימות, שמירת טבע ,איכות הסביבה וקהילה, וזו דרך מצוינת ליצירת זמן העשרה ופנאי איכותי. אני מברכת את התושבים שמגיעים, נהנים, מודים ומפרגנים. אני מודה לקק”ל ובמיוחד לפולה כהן רכזת קליטת הקהל, לשותפים באגפי הרווחה, החינוך והנוער ולכלל עובדי המתנ”ס שעשו הכל להצלחת אירועי פורים”. לירון אביגזר מנהלת האירועים בעיריית קריית מלאכי סיפרה השבוע: “אנו מתכוננים במרץ להופעות ילדים בחול המועד פסח, עם מיקי כוכבת הילדים, סבא טוביה והפנינג ביער הקהילתי. עקבו אחר הפרסומים באתר העירייה, קבוצות הוואטספ וברשתות החברתיות”
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר לא עוצר בפורים ומצהיר: “למעלה מ-30 אירועים התקיימו ועוד יתקיימו בחודש מרץ. אירועי יום האישה, חגיגות פורים ועוד ערבי תרבות רבים המיועדים לכולם; נוער, צעירים, מבוגרים וילדים, דתיים וחרדים. בקריית מלאכי כולם חיים בהרמוניה ברוך השם ואנו מקפידים שכולם ייהנו. שנתיים של קורונה מנעו מאתנו לקיים את אירועי פורים ואפילו עצמאות חגגנו בבתים. השנה בעזרת השם אנו מתכננים לחזור לשגרה עם אירועים בפסח ועצמאות, בתקווה שהקורונה לא תשתלט על חיינו שוב. אני מודה לחבר מועצת העיר מוטי יעקובוב הממונה על האירועים, לצוות המתנ”ס ולכל מי שנטל חלק להצלחת חגיגות הפורים”.

צפו בגלריית פורים בקריית מלאכי:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן