news08.net/ads.txt

אלי לנקרי: “יום קשה ועצוב לעיר אילת”

ראש עירית אילת, אלי לנקרי, התייחס לפני זמן קצר (חמישי) לסדרת האירועים שהתרחשה ב-24 השעות האחרונות ובמהלכה מצאו את מותם הטראגי שני צעירים, תושבי העיר ממשפחות מוכרות ואהובות. “יום קשה ועצוב לעיר אילת”, סיכם במשפט אחד מצמרר ראש העיר בחשבון הפייסבוק שלו וצירף תמונת ‘יזכור’. ואילת בהחלט עצובה. העיר הקטנה – שכולם יודעים בה הכל – מצאה את עצמה בוכיה והמומה. ראשית היה זה מותו של צעיר, שנדקר אתמול בלילה.

אביו המאושפז במצב בינוני בבית החולים ‘סורוקה’ קיבל את הבשורה המרה על מות בנו האהוב, אחר הצהריים. נאחל לו בריאות שלמה.

בעניין זה, בימ”ש השלום באילת הטיל צו איסור פרסום על חקירת הרצח שאירע באילת בתאריך 23.2.22, המתנהלת ע״י משטרת מרחב אילת. עפ”י הצו חל איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. תוקף הצו עד לתאריך 3.3.2022.

 

המקרה הטראגי השני – אודות הצעירה שנפגעה מאוטובוס ומתה מפצעיה ב’יוספטל’. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת תאונת הדרכים שאירעה במרכז העיר אילת. טרם התקבלו ממצאים מהמשטרה. החובשים של מד”א איתי איזנקוט ואור מאיר מימון, סיפרו: “הגענו למקום התאונה תוך מספר דקות וראינו את הצעירה שוכבת מחוסרת הכרה על הכביש לאחר שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות וקיבועים, העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא במצב קשה, מורדמת ומונשמת”.

יהי זכרם ברוך.

צפו בתמונות מהחילוץ המורכב של בני זוג בנחל בת שבע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן