ארגון זק”א מתפתח ברחובות: סניף חדש של גמ”ח ציוד אבלים נחנך בקרית קרעטשניף

ארגון זק”א ממשיך להתפתח ברחובות. לאחר האמבולנס שנחנך לפני כשבוע, ואשר תפקידו יהיה להגיע לזירות האירועים, לטפל, ולפנות במקרה הצורך, חנכו עתה בארגון גמ”ח ציוד לאבלים חדש בעיר.

הסניף החדש של גמ”ח ציוד האבלים נחנך בקרית קרעטשניף בעיר, ברחוב חי”ש ברחובות, שם ניתן יהיה להגיע במקרה של ישיבת שבעה, ולקבל את הציוד הדרוש לשבעה כמו כסאות נמוכים וכו’. לתיאום 053-7150857.
מפקד זק”א רחובות יצחק הומינר: “סניף זק”א בעיר מתפתח, נוספו אליו מתנדבים רבים, חנכנו אמבולנס חדש, ועתה גם סניף חדש ברחוב חי”ש שם ניתן יהיה לקבל ציוד אבלים למשפחה האבלה. אני מודה ליו”ר הארגון יהודה משי זהב ולמנכ”ל דובי ויסנשטרן על ההשקעה הגדולה בעיר. אני מודה גם לידידי ר”צ רחובות נתן נוישטט, והלוואי שנוכל לשרת את התושבים רק בנסיבות משמחות”. בהזדמנות זו מבקש מפקד זק”א רחובות מהתושבים לשים לב, בפרט בתקופת הקורונה, לערירים ולשכנים, ולוודא ששלומם טוב, ובמידה שישנו חשש שמשהו איתם אינו כשורה לפנות למוקד זק”א 1220. בארגון מציינים כי הכל בחינם ובהשאלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן