news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | שכונות ברמלה מתלוננות על מכת גניבות; העירייה: “פנינו למשטרה להגביר את הסיורים”

דיירים ברחובות שבזי, בן צבי ובשכונות נוספות מתריעים על מכת פריצות וגניבות. על פי דברי הדיירים בשבועות האחרונים נפרצו בתים, ארבעה מתוכם ברחוב שבזי. התושבים מתלוננים על היעדר אכיפה וחוסר הענות מצד הגורמים הרלוונטיים. 
אחד מתושבי הרחוב שבזי, יצחק סיפר: “אני כבר כמה ימים מתקשר למשטרה ולמוקד העירוני, כשאני רואה חשודים מסתובבים מתחת לבית שלי. אני בכוונה מדליק את האורות של הבית כדי שיירתעו, אבל מסתבר שאין אצלם פחד”. יצחק מבהיר כי הפריצה הבאה, היא רק עניין של זמן, “מה יקרה כשנצא מהסגר ואצטרך ללכת לעבודה? הם שמים לב להכל, חייבים סיורים ברחובות האלה!”.
גיל, תושב שכונת אשכול סיפר: “אני עד להמון תלונות מצד התושבים ברמלה על היעדר אכיפה. אני נתקלתי כבר בפורץ לפני כחודש שניסה לפלס את דרכו לבית שלי”, מתאר גיל. “במזל גדול היינו עוד ערים אז ראו במצלמות שהוא בורח. מאיפה התעוזה זה משגע אותי”.
חלק מדיירי השכונות העלו פוסט בנוגע למצב הביטחון. “התושבים משלמים אגרת שמירה, בפועל מכת פריצות וגניבות ברחובות העיר”. בעקבות כך תושבים רבים הזדהו עם הכתוב ותיארו על מקרים רבים בהם היו עדים למקרי פריצות.
מעיריית רמלה נמסר: “הטיפול בנושאים אלא נמצא באחריות משטרת ישראל, להם יש את כלים והסמכות על פי החוק לפעול במישור המניעה והאכיפה נגד אותם גורמים עבריינים. עיריית רמלה נמצאת בקשר מתמיד עם משטרת ישראל, ומשתפת גם פעולה בהפעלת יחידת השיטור העירונית. בנושא הנ”ל, פנתה העירייה למשטרה בבקשה להגביר את סיורים ברחובות אלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן