news08.net/ads.txt

בכורה מוצלחת לתיאטרון “דורות” בקרית גת

תיאטרון הנוער “דורות קרית גת” בשיתוף עמותת “השתחוויה” הוקם ופועל במסגרת מחלקת שותפויות בקהילה, מרכז עוצם לבני הקהילה האתיופית ורשת המתנסים. תיאטרון דורות כשמו מאחד את קבוצת הנוער ואת קבוצת תיאטרון הנשים “מסרט”ומחבר לשורותיו עוד שחקנים ושחקניות צעירים ואזרחים ותיקים לכדי חויית תיאטרון רב דורית של בני הקהילה האתיופית בקרית גת.

התיאטרון העלה הצגת בכורה באשכול הפייס. תושבים רבים הגיעו לצפות בתיאטרון קהילתי מרגש של קבוצת הנוער “קרמבו” במחזה “תראו מי שלא מדבר”. בהצגה מובא סיפורו של נער שבחר לחקור את קורות מערות בית גוברין ביחס לעולמם השונה של חבריו. בשל כך זוכה מחבריו ללעג ולחץ חברתי פסול. קבוצת תיאטרון הנשים העלתה את המחזה מסעות בזמן. נכחו יפעת בחר מייסדת מנכלי”ת עמותת השתחוויה, מירי טימסט מפקחת רשותית במשרד החינוך-מינהל חברה קהילה ונוער, נציג קרן ביידר מארה”ב רוברט טובון.

מירי טימסיט: “זכינו היום לרגע מיוחד, קבוצה זו היא דוגמה לחיבור בין בני נוער יוצאי אתיופיה ובני נוער אחרים בעיר קריית גת. התיאטרון הוא כלי נפלא להעצמתם, להעלאת הביטחון העצמי שלהם. לחיבורים ושיתופים. היה מדהים לשמוע גם את השיר שהם בעצמם כתבו והפיקו”.

מנהל מחלקת שותפויות בקהילה בעיריית קריית גת, יניב וובט, סיפר על תהליך הקמת התיאטרון והודה לכל השותפים שעזרו וסייעו להצלחת הערב הגדול הזה. “כולנו צריכים לפרגן ולחזק את קבוצת הנוער “קרמבו” ולצרף עוד חברים לשורותיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן