בן 34 מלוד התמוטט בביתו – וניצל בזכות מתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו

יום רביעי לפני שבוע מתנדבי איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה ברועי אליהו (34) שהתמוטט בביתו בעיר לוד. יוסי בלום חובש איחוד הצלה שטיפל באדון סיפר: “כשהגעתי למקום רועי שכב על הרצפה הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה, משפחתו ביצעה בו פעולות החייאה. יחד עם הפאראמדיק יאיר ביר אף הוא מתנדב באיחוד הצלה חיברנו את המַפְעֵם (דפיברילטור) ולאחר מתן שוק חשמלי לבו חזר לפעום והוא חזר לנשום. בהמשך הוא פונה במצב יציב לבית החולים להמשך טיפול רפואי”.

היום (שלישי) שבוע לאחר המקרה נפגשו החובש יוסי בלום והפאראדמיק יאיר ביר יחד עם רועי אליהו שהצילו את חייו בבית החולים אסף הרופא ודרשו בשלומו. רועי סיפר שהתרגש מאוד והודה ארוכות למתנדבי איחוד הצלה שהצילו את חייו. המתנדבים הראו לרועי את מכשיר הדפברילטור שהציל את חייו והסבירו לו על פעילותו של המכשיר.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי אירוע מעין זה מוכיח שוב את חשיבות הימצאות מכשיר המַפְעֵם (דפיברילטור) אצל מתנדבי רפואת החירום של איחוד הצלה, מכשיר זה הינו מכשיר חשוב אשר מסייע להציל חיים!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
דוד
2 years ago

מרגש!!!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
דוד
2 years ago

מרגש!!!

דילוג לתוכן