מתנ"ס גני יער החדש בלוד ע"ש עוזי חיטמן, ייפתח בקרוב לרווחת תושבי העיר – כך בישר היום (שני) ראש עיריית לוד, יאיר רביבו. לדבריו: "מדובר באחד המתנ"סים הגדולים והיפים שנבנו בישראל בשנים האחרונות". עוד הוסיף: "המתנ"ס החדש והמפואר, יהווה ציר מרכזי ומוקד לפעילות חברתית, קהילתית, ותרבותית, עבור אלפי הילדים והתושבים מגני יער וממרכז העיר, אשר ייהנו ממערך פעילות חוגים, העשרה ופנאי, במבנה מרשים, מודרני וייחודי".

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









