בשורה ב-באר יעקב: פתיחת כביש 200

במהלך השבוע הקרוב ייפתח כביש 200 מקטע באר יעקב (ז’בוטינסקי) עד כביש 44 – כך בישר לפני זמן קצר (שני) ראש העיר ניסים גוזלן לתושבים.

לדבריו, “היום נפגשתי עם מנהל הפרוייקט של נתיבי איילון, אלחנן לוברבום , ואני שמח לבשר כי במהלך השבוע הקרוב ייפתח כביש 200. הדבר משרת את כל הנהגים המבקשים להגיע לכיוון אסף הרופא ותל אביב (כביש 44) ומוביל להפחתה משמעותית בעומסי התנועה המגיעים אלינו מכיוון רמלה אל ז’בוטינסקי-גני מנחם- חתני פרס ישראל. במקביל חברת נתיבי איילון קיבלה צו התחלת עבודה והיא יוצאת לביצוע המשך הקיר האקוסטי של ההרחבה בנווה דורון ב-23.10.2022 יחד עם הפיכת הכיכר בכניסה לז’בוטינסקי מכיוון רמלה לצומת מרומזר.

“כמו כן, העירייה עובדת על ביצוע יציאה מזרחית לכיוון כביש 200 משכונת חתני פרס ישראל, מושב תלמי מנשה והשכונות העתידיות תלמים ותלמים מזרח. בפרויקט זה החלו עבודות עפר על ידי חברת שפיר וארזי הנגב כאשר צפי הסיום הוא מאי 2023. תושבי שכונות אלה יוכלו לצאת מזרחה בקלות לכביש 200 וכביש 431 ובכך נצמצם גם כאן את עומסי התנועה שבמערב העיר. פתרונות תחבורתיים נוספים נמצאים בקנה”

כביש 200 או כביש עוקף רמלה-לוד הוא כביש אורך המחבר בין כביש 44 וכביש 431. הפרויקט משרת בעיקר את תושבי השכונות המערביות של העיר רמלה, ובפרט את שכונת “נאות יצחק שמיר”, את שכונת גני אביב, הנמצאת בעיר לוד, את השכונות שיבנו על שטח בסיס צריפין לאחר שיפונה ובעתיד הרחוק גם את הבקו”ם שיעבור בסמוך לכביש. חלק מהכביש נפתח לתנועה במאי 2020.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן