בשורה לזוגות צעירים בלוד: 676 יח”ד להשכרה ארוכת טווח בשכונת נופי בן שמן

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו על השלמת שיווק של שני פרויקטים לשכירות ארוכת טווח בשכונת “בן שמן” בלוד אשר יכללו 676 יח”ד.

הפרויקט הראשון בו זכתה חברת שיכון ובינוי יכלול 274 יח”ד מתוכן 240 להשכרה ארוכת טווח להשכרה לתקופה של 15 שנה ו- 34 יח”ד למכירה מיידית. 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). בנוסף הפרויקט כולל הקמת מוסדות ציבור בהיקף של כ- 600 מ”ר. גודל המתחם הוא כ- 7,300 מ”ר. חברת שיכון ובינוי תשלם על הקרקע 272 מלש”ח (כולל עלויות פיתוח).

הפרויקט השני בו זכתה חברת אזורים Living יכלול 402 יח”ד מתוכן 336 יח”ד להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 15 שנה ו- 66 יח”ד למכירה מיידית (בשני מתחמים). 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). בנוסף הפרויקט יכלול שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-900 מ”ר. חברת אזורים Living תשלם על הקרקע 362 מלש”ח (כולל עלויות פיתוח).

פרויקטים אלו מצטרפים לפרויקט המקימה בימים אלה חברת “פרשקובסקי” בשכונת נופי בן שמן וכולל 286 יח”ד להשכרה ארוכת טווח ו66 יח”ד למכירה מיידית.

הפרויקטים ממוקמים בשכונת נופי בן שמן שתוכננה על ידי חברת דירה להשכיר בשיתוף פעולה עם העיר לוד, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. השכונה מתפרסת על שטח של כ- 860 דונם, כוללת כ-4,500 יחידות דיור, וכן שטחי מסחר ותעסוקה, פארק ענק הכולל אגם על גדות נחל גזר ואמפיתאטרון בשטח של כ-180 דונם. השכונה החדשה תרושת בשבילי הליכה ושבילי אופניים ותוקם בה קריית חינוך גדולה הכוללת גני ילדים ובתי ספר שישרתו את תושבי האזור. מעבר למורכבות התכנונית של המתחם המהלך כלל גם חתימת הסכם גג עם הרשות, שינוי גבולות מוניציפלי ותיקון תמ”א 35.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: “משרד הבינוי והשיכון בראשותי ממשיך לשים לו מטרה לקדם את מיסוד שוק השכירות ארוכת טווח בישראל. נמשיך ונפעל להעצמת הפעילות במודל זה. תוכנית ‘דירה להשכיר’ מאפשרת לציבור השוכרים להנות מפתרון דיור בר השגה שמקדם משרדנו.”

מנכ”לית דירה להשכיר, ענבל דוד: “מהפיכת השכירות ארוכת הטווח בישראל כבר כאן. בתמיכה מלאה של העיר לוד, דירה להשכיר תכננה ומשווקת בשיתוף רמ”י כ-2,500 יח”ד בשכונות בן שמן וניר צבי החדשות. בשנת 2021 שיווקה דירה להשכיר יחד עם רמ״י בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, למעלה מ-6,500 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח ובשנת 2022 יעד השיווקים יהיה בהיקף דומה, זאת במטרה לייצר אלטרנטיבה ראויה למשקי הבית החיים בשכירות בישראל״.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: “כעיר שחתמה על הסכם הגג האסטרטגי הגדול ביותר עם הממשלה, לוד מוכיחה בכל יום שהיא העיר הצומחת והמתפתחת באזור המרכז ותהיה מרכז המגורים, העסקים והתעסוקה המוביל בישראל בשנים הקרובות. השכונות החדשות שנבנות כיום בעיר יאפשרו מגורים ברמה גבוהה ואיכותית ביותר, רק 15 דקות מתל אביב. כחלק מעירוב השימושים באותן שכונות, קידמנו יחד עם דירה להשכיר מכרזים להשכרה ארוכת טווח שיאפשרו לזוגות צעירים מלוד ומכל גוש דן ליהנות מהיתרונות העצומים שיש ללוד להציע, בסטנדרט גבוה של מגורים ובמחירים נוחים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן