ב-10 שקלים בלבד: זו הזמרת שתופיע באירוע השיא של הקיץ בפארק רונה רמון!!

אירוע סיום הקיץ לנוער גן יבנה יתקיים השנה בפארק ע”ש רונה רמון ביום רביעי (18.8) החל מהשעה 20:00 במחיר סמלי של 10 ש”ח בלבד לנוער גן יבנה. 

אחרי שבקיץ האחרון הגיעו לגן יבנה האמנים הכי גדולים בישראל, מגיע אירוע השיא לבני הנוער בכיכובה של הזמרת המובילה בישראל – נועה קירל. לצידה של נועה קירל, ייהנו בני הנוער מהופעות של DJ איתי בן סניור, שילה בן סעדון והופעות של להקות מקומיות מחדר החזרות בגן יבנה. בנוסף, במתחם יהיו דוכני מזון ושתייה בתשלום והפתעות נוספות. 

כמידי שנה, יוקם מתחם ייחודי של היחידה לביטחון קהילתי שיכלול הסברה בנושא זהירות בדרכים וסימולטור רכב מתהפך שנועד להגביר את המודעות לסכנות שבנסיעה תחת השפעת אלכוהול. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “נוער גן יבנה הוא נוער איכותי וערכי וחשוב לנו להשקיע בו. אחרי התקופה הכל כך קשה שהם עברו ועדיין עוברים עם ההתמודדות עם מחלת הקורונה, הלחימה בעזה ובכלל, החלטנו שהשנה נשבור את כל השיאים ונקיים אירוע עם האמנית הגדולה והמצליחה בישראל – נועה קירל. אני רוצה להודות לרוחמה עזר, למחלקת הנוער, למתנ”ס גן יבנה, למחלקה לתרבות ואירועים, למחלקות שפ”ע ותברואה, אגף הביטחון וכל העוסקים במלאכה”. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן