news08.net/ads.txt

גבאי: “השנה הקרובה ביבנה תהיה בסימן אנשים עם מוגבלות!”

-כך הודיע השבוע ראש העיר, רועי גבאי שפתח את אירוע הפנינג היום הבינלאומי לשוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים שנערך באולם הספורט בתיכון נבון.

יום המודעות לאנשים עם מוגבלות צוין אמש ביבנה בהפנינג חגיגי ומרגש בהשתתפות עשרות אנשים עם מוגבלות, בני משפחות ומתנדבים. החניכים נהנו מפעילות ספורטיביות וחווייתיות בתחנות אולימפיות המדמות את ההתמודדות היומיומית של אנשים עם מוגבלות.

באירוע לקחו חלק ארגונים רבים הפועלים בעיר, ביניהם אקי”ם, קהילה מנגישה, תנועת הנוער כנפיים של קרמבו, קהילה נגישה, שחקני קבוצת הבוגרים של אליצור יבנה ומכבי יבנה, תיכון ‘נבון’ בית ספר ‘עתידים’, חברי הוועד הפרא אולימפי בישראל, אנוש ועוד.

את האירוע הובילו בצוותא עובדי האגף לשירותים חברתיים- היחידה למשאבי קהילה בניהולה של שירה רייניץ, מחלקת הספורט בניהולו של שאול דוד, יפית בוגנים וקהילה תומכת, אורלי גיירו היחידה העירונית לקידום אורח חיים בריא.

ראש העיר, רועי גבאי בירך את החניכים והודה לעובדי העירייה ולמתנדבים הרבים על פעילותם החשובה. גבאי ניצל את המעמד ובישר לקהל הרחב כי עיריית יבנה תקדיש את השנה הקרובה לטובתם של האנשים עם מוגבלות החיים בעיר. “האירוע הזה מרגש ואני גאה לראות את כולכם נהנים. תפקידנו לעשות את החברה היבנאית למקום טוב יותר ומאפשר לאנשים עם מוגבלות ולבני משפחותיהם, להיות חברה מכבדת חמה ומקבלת המאפשרת מימוש עצמי מתוך הכרה בשונות ומחויבות לשיוויון הזדמנויות”. ראש העיר הוסיף כי “באתי היום כדי לומר לכם שהמקום של יבנה הוא להיות פורצת דרך ולכן כל השנה הקרובה תעמוד בסימן אנשים עם מוגבלות. התפקיד שלי יהיה להדגיש את זה בכל הזדמנות. אני מאמין שלאנשים עם מוגבלות מגיע יותר ומגיע שנהיה איתם כל השנה. עיריית יבנה תשים את הנושא בראש סדר העדיפויות כמשימה עירונית כי זו חובתנו וזכותנו לפעול לשילובם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים והעשייה ביבנה”.

צילום: עמרם כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן