news08.net/ads.txt

גיהנום עלי אדמות| גננת וסייעת נעצרו בחשד להתעללות במעון פרטי בלוד; “אם ילד מצא משחק, הוא חטף סטירה”

חשד להתעללות חמורה במעון פרטי בלוד. הורי הילדים, זומנו השבוע לתחנת לוד על מנת לצפות בסרטונים שיש בידי המשטרה. הסרטונים הגיעו מהמצלמות שרושתו במעון. לאורך חודשים רבים הגננת והסייעת של המעון, התנהגו באלימות קשה כלפי הילדים- בסרטון נצפה שהגננת אינה מחליפה טיטולים, לא מאכילים אותם, ואפילו צעצועים לא הרשו לשחק. הגננת והסייעת, בנות 44 ו-49, נעצרו לחקירה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרן בשלושה ימים.

אמא של אחד הילדים, הציפה בדמעות את המקרה המזעזע שהכה אותם, היא מספרת על שורה של מקרים חמורים בהן הגננת והסייעת תקפו במשך חודשים כאשר אף אחד לא הבחין בכך. עוד נטען שהגננת והסייעת בסרטון דוחפות ילדה על השידה שרק רצתה לשחק בצעצוע. “הלב שלי שבור, אני לא עומדת בזה יותר!, כולם מנסים להשתיק אותנו ולהפחית מחומרת המקרה. אנחנו לא מקבלים תשובות מאף גורם, המשפחות שלנו מתפרקות!”.

בעקבות זאת החליטו במשטרה לעצור את השתיים אתמול, ויבקשו להאריך את מעצרן. הפעוטון הפרטי נותר סגור בימים אלה, והילדים נשארו עם הוריהם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן