news08.net/ads.txt

גן יבנה מארחת במופע קסום את יובל דיין; הכניסה למחוסנים ומחלימים, נותרו כרטיסים אחרונים

מתנ”ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים והמועצה המקומית גן יבנה מציגים: המופע של יובל דיין במדשאת מרכז הספורט והנופש-GYM גן יבנה. המופע יתקיים בשטח פתוח בכפוף להנחיות התו הירוק למחוסנים ולמחלימים ביום חמישי הקרוב, 1.4.2021. מקומות הישיבה מסודרים לפי קפסולות ומחיר מיוחד למנויי מרכז הספורט והנופש במכירה טלפונית בלבד בטל’: 08-9352321

המופע של יובל דיין בגן יבנה >> לכרטיסים לחצו כאן | אל תפספסו

תוך 7 שנים הפכה יובל דיין לאחת הזמרות – יוצרות המצליחות והמוערכות בישראל. אלבום הבכורה שלה “לאסוף” הגיע למעמד של אלבום פלטינה וכלל את להיטי הענק “לאסוף”, “אל תאמר”, “עד שתחזור”, “מי אני מולם” ו”צבעים”. אלבומה השני “לבי ער”, שהגיע תוך חודשיים בלבד למעמד של אלבום זהב, הניב גם הוא שרשרת להיטי ענק: “בשעה טובה”, “בדיוק כמו הירח”, “לילותיי”, “לבי ער”. השיר שלה “שרק תחייך” הגיע ליותר מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב.

בימים אלה, עובדת יובל על אלבומה השלישי, ממנו כבר יצאו הלהיטים: “תשאל את המים”, “הסוף הטוב הזה”, “דמעות שקופות”, “לפתוח את הלב”, שזכו לביקורות מעולות. יובל דיין זכתה בתארים: ‘תגלית השנה’, ‘אשת השנה במוזיקה’, ושירה “אל תאמר” היה השיר הכי מושמע בשנת 2013. היא זכתה תוך זמן קצר למעמד ייחודי במוזיקה הישראלית:

היא זמרת בעלת טביעת קול אחת ויחידה, שכותבת ומלחינה את רוב שיריה ושהופעותיה ברחבי הארץ הופכות לסולד אאוט שבועות רבים מראש. על הבמה היא כובשת את הקהל באותנטיות שלה, בנוכחותה המרשימה, בכשרונה הרב ובקולה הבלתי נשכח.

המופע של יובל דיין בגן יבנה >> לכרטיסים לחצו כאן | אל תפספסו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן