news08.net/ads.txt

גרפיטי בשכונת הרדוף ברמלה: מגן דוד ואצבע משולשת

המצב הבטחוני הרעוע מחד והרמדאן מאידך לא נותנים שקט לאף אחד במדינה הזאת. ברמלה, גילו תושבי שכונת הרדוף גרפיטי שבוצע ביממה האחרונה. על קירות בניין של משפחות יהודית בשכונה רוססו סמל מגן דוד ולצידו סימן של אצבע משולשת.

הבניין שעליו רוססה הכתובות נמצא כ100 מטר בלבד מבית הכנסת “איילת השחר” שהוצת לפני כחודשיים. כזכור, לפני כשבוע וחצי רוססו כתובות נוספות בשכונת עמישב ברמלה. האירוע מצטרף לקולות נפץ ופיצוצים שנשמעים כמעט כל ערב מתחילתו של חודש הרמאדן – כך לפי תושבים. אחד מהם, שמעון, אמר לחדשות 08: “לאור יום וללא כל חשש הם מרגישים חופשי להגיע ולעשות כאן את הפשע שנאה הזה במרכז מדינת ישראל. אנחנו בהחלט מודאגים והחששות בקרב תושבי השכונה גוברים ועולים, נראה שיש כאלה שבודקים את היכולות של המשטרה לפעול. אנחנו דורשים מהמשטרה להמשיך להגביר נוכחות גלויה וסמויה בשכונות ולמצוא את האחראים למעשים האלה, לעצור אותם ולהביאם לדין”.

נעדכן כי ראש העיר התחייב בפני תושבים שיגיעו עובדים מהעייריה לנקות את הגרפיטי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן