news08.net/ads.txt

דוח מיוחד קבע: רמלה בצמרת הערים השקופות לתושביה

דוח מיוחד שהכינה עמותת “שקיפות בינלאומית ישראל”, שבדקה את מדד השקיפות בעשרות רשויות בישראל, העניק לרמלה את הדירוג הגבוה A עם ציון של 93 המהווה עלייה נוספת לציון שניתן לעיר ב-2017 (89).

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, ברך על הדרוג הגבוהה שקיבל אתר האינטרנט העירוני המנוהל ע”י מחלקת הדוברות, והדגיש, כי שקיפות העירייה לתושבי העיר במידע עדכני, הוא חלק בלתי נפרד ממדיניות העירייה וסל השירותים העירוני לתושב. ראש העיר הוסיף, כי “העירייה תמשיך בפעילותה למען שדרוג השקיפות באתר העירוני ובכלל אמצעי הניו-מדיה העומדים לרשותה, לרבות מימוש מדיניותי המעודדת דיגיטציה ושימוש באמצעים טכנולוגיים המאפשרים שירות דיגיטלי, נגיש, יעיל, מיידי ובשקיפות גבוהה לתושב. נפעל להטמעת מערכות המספקות שירותים יעילים יותר, חוסכים בזמן, מאפשרים לתושבים שירות מהבית, ללא צורך להגיע לעירייה, ובכך, מתייעלת גם עבודת העירייה”.

יצוין, כי באחרונה השיקה העירייה את אפליקציית “תיק תק” המאפשרת לתושבי העיר שירות דיגיטאלי נגיש יותר, תוך שיפור השירות לתושב. דוח השקיפות בחן שורה של אלמנטים של שקיפות עירונית באתר העירוני, דרכי התקשרות עם העירייה, פרסום דוחות ע״י מבקר הרשות, מידע שהעירייה מחויבת לפרסם, פרסום ישיבות מועצה, מכרזים, פרוטוקולים , קוד אתי, נושאים תקציביים, ארנונה ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן