news08.net/ads.txt

האם האלכוג’ל עלול להתלקח או להתפוצץ כתוצאה מחום גבוה בהיותו ברכב?

בשעות האחרונות צצו ברשתות החברתיות תהייה האם אלכוג’ל עלול להתלקח או להתפוצץ כתוצאה מחום גבוה בהיותו ברכב. להב אלקנה ביטון דובר כבאות והצלה תחנה אזורית אשדוד, מיהר להגיב בנושא.

 

להב אלקנה ביטון: “בשעות האחרונות נחשפנו למידע שעובר ברשתות החברתיות ומטעה את הציבור. נטען כי אלכוג’ל עלול להתלקח או להתפוצץ כתוצאה מחום גבוה בהיותו ברכב. בכבאות והצלה לישראל מבהירים: מידע זה אינו נכון. אין סכנת התלקחות או התפוצצות בהשארת בקבוקי חיטוי מסוג אלכוג’ל ברכב היות ולא מדובר במיכל לחץ. אלכוג’ל הינו חומר דליק, אך התלקחות של חומר זה תתרחש רק בעת מגע ישיר עם אש, ועל כן יש להימנע ממגע עם אמצעי הצתה לאחר חיטוי הידיים. לא מומלץ להשאיר אלכוג’ל ברכב, הואיל והחומר הפעיל עלול להתאדות ובכך תאבד פעולת החיטוי מיעילותה. אף על פי כן, אם משאירים בקבוק אלכוג’ל ברכב, יש לאפסן אותו במקום מוצל, כגון תא הכפפות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן