news08.net/ads.txt

האם לוד בדרך להפוך לעיר אקדמית? | כל הפרטים

האם לוד בדרך להפוך לעיר אקדמית? ובכן, בעיריית לוד הודיעו היום (חמישי) כי על הכוונה לפתוח שלוחה של האוניברסיטה העברית  בלוד בכדי להעניק לתושבי העיר הזדמנות להשתלב באקדמיה ולפתח קריירה מקצועית עם פרנסה מכובדת.
ראש העיר, יאיר רביבו ערך אמש פגישה עם מרקטור האוניברסיטה – פרופ’ ברק מדינה, חברי סגל ההנהלה, יחד עם משלחת של הנהלת עיריית לוד וארגונים הפועלים בתחום החינוך בלוד. כזכור, בחודש מרץ האחרון חתמנו הסכם לשיתוף פעולה בין העיר לוד לאוניברסיטה העברית, בין היתר במטרה להגדיל את מספר הסטודנטים בעיר ב–25%.
בפגישה המהווה צעד נוסף ביישום ההסכם, שוחחו הצדדים על קידום ושיתוף פעולה נרחב בתחומי החינוך בעיר לוד, לרבות עבודה מעמיקה בבתי הספר בעיר, הפעלת תוכניות חינוכיות משותפות, איתור סטודנטים פוטנציאלים עבור לימודים באוניברסיטה, וקידום מיזמים ופרויקטים שיצאו לאור בהקדם, כאשר המטרה ברורה: להעניק תמיכה וסיוע כלכלי ופיזי לכל תלמידה ותלמיד בלוד בכדי שיוכלו להגיע בבוא העת לספסלי האקדמיה – לצד חינוך איכותי ומקצועי ללא פשרות וברמה הכי גבוהה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן