הבוקר: קרית מלאכי קיבלה ציון מקסימלי במדד הרמזור – “זה המדד הקריטי לשבועיים הקרובים”

5,946 ישראלים אובחנו אתמול (רביעי) כחיוביים לנגיף הקורונה. בסך הכול בוצעו כ-131,500 בדיקות (לא כולל בדיקות למחלימים) ושיעור החיוביים עמד על 4.62%. בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 748 חולים קורונה, 421 מהם במצב קשה. מדובר בעלייה קלה לעומת הנתון אמש. 65 חולים מחוברים למכונות הנשמה.
מהנתונים עולה כי 41 מהחולים הקשים הם בני פחות מ-50. מתוכם 35 שלא התחסנו נגד קורונה ושישה שהתחסנו. בין המאושפזים במצב קשה נער בגילים 15-12. בישראל יותר מ-42 אלף חולי קורונה פעילים, רובם ככולם במצב קל וקל מאוד. בקריית מלאכי, שציון הרמזור שלה הוא המקסימלי 10 (אדום) – 479 חולים פעילים.
מוקדם יותר אמר מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש כי הוא מודאג מנתוני התחלואה, שהולכים ועולים. “הדאגה מאי-ספיקה של בתי החולים היא רבה והחשש קיים”, אמר לאולפן ynet, בהתייחסו גם להחלטות קבינט הקורונה מאתמול. “נצטרך לראות בשבועיים הקרובים אם הצעדים שעשינו ובעיקר אם החיסונים משפיעים בצורה כזו או אחרת. זה המדד הקריטי לשבועיים הקרובים”. הוא ציין גם שיש לשקול ברצינות מתן חיסון שלישי לבני 40 ומעלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן