news08.net/ads.txt

“הגיעו מים עד נפש”: ממה תושבי מזכרת בתיה מוטרדים בימים האחרונים?

תושבים ברחבי היישוב מתלוננים בשבועות האחרונים על רעשי נפצים שנמשכים עד השעות הקטנות של הלילה, שפוגעים ומפריעים לשגרת חייהם. מדובר בתופעה ידועה החוזרת על עצמה בכל שנה, ובייחוד בתקופת הסגר. “רעש הנפצים בלתי נסבל. אני כל לילה קמה מבהלה”, מסבירים לנו, “יש כאלה עם פוסט טראומה שסובלים פשוט בשקט!”.

 

 

“בשבועיים האחרונים אנחנו שומעים כל הזמן רעשים של נפצים”, אומרת תושבת המושבה, “זה מתחיל באזור 12 בלילה, כשאנחנו הולכים לישון. זה יכול להמשיך גם עד 2 בבוקר. זה דווקא בשעות הלילה, הכלב שלי מתעורר ומתחיל לנבוח, ואז הכלבים של השכנים, זו חגיגה בכל הרחוב”. תושבים אחרים מספרים לנו. “זה בלתי נסבל. יש כאלה עם פוסט טראומה. אותם בני נוער חייבים להפסיק עם זה!!”.

ממועצת מזכרת בתיה נמסר: “בלילות האחרונים אנו שוב נתקלים בפיצוצי נפצים במקומות שונים ברחבי המושבה. חשוב לנו לחזור ולהדגיש כי הנפצים מהווים סכנה גדולה למשתמשים בהם ורעש הפיצוצים מהווה מטרד לכל אדם ובמיוחד לכל הסובלים מתסמונת פוסט-טראומטית ולחיות המחמד שלנו. אנא, הסבירו לילדיכם על הסכנות הכרוכות בנושא ועשו ככל יכולתכם למנוע את התופעה. ככל שאתם נתקלים בתופעה אנא פנו למוקד היישובי 107 באופן מיידי בטלפון 08-9371107. גורמי הפיקוח במועצה בשיתוף עם משטרת ישראל פועלים וימשיכו לפעול במלוא חומרת הדין מול מפעילי הנפצים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן