news08.net/ads.txt

היום שאחרי | מועדונים ריקים מאדם, ובעלי המקום שמתקשים לשאת את המחיר

ההגבלות החדשות אמש (מוצ”ש) של רה”מ בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, מאלצת את בעלי המועדונים לסגור את מקומות העבודה שלהם. במועדונים רבים בעיר אשדוד היה ניתן לראות את הכמות המועטה של הבליינים שהגיעו לבלות ואת החשש הכבד של בעלי המועדונים שלא יודעים איך לשאת את המחיר.

מוצ”ש נחשב בקרב הצעירים לבילוי אחרון לפני תחילת השבוע. אך בעקבות ההגבלות החדשות שיצאו (סגירת מוסדות פנאי והבילוי), רבים מהבליינים נשארו בבית, ובעלי המועדונים נאלצים להתמודד עם מציאות קשה מאוד.

לורנס, אשדוד: מועדון הלורנס השוכן באזור התעשייה, נחשב בעבור רבים מהצעירים למועדון שסוחף מאות בכל סופ”ש. אך אמש, המועדון היה כמעט ריק מאדם, למעט כמה עשרות של בליינים, ונציג מהמשטרה שמגיע בכל כמה דקות לבדוק כמה נכנסו, המקום ניסה לייצור אווירה קצת טובה לפני שהכל יסגר.

פיגל, אשדוד- כמה מטרים משם, הפאב המוכר, אף הוא חטף מכה קשה בעקבות ההגבלות, ומספר מצומצם של בליינים לא נאלצו לחכות בתור בכניסה בכדי ללגום כוס יין.

נאפו, אשדוד- צמוד לשם, פאב נוסף שמזוהה עם הצעירים באשדוד, נאלץ לפתוח את שעריו לכמה שעות לפני הסגירה לאלתר, וקיבל עשרות בודדים שהגיעו. בהשוואה ליום שישי, עוד לפני שהוחלט על ההגבלות החדשות, הפאב קיבל 100 לקוחות ועוד עשרות שחיכו להיכנס וליהנות מערב של מוזיקה ואלכוהול.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן