news08.net/ads.txt

הערב ב-20:30 | הופעה בניחוח “חריף-מתוק” – קלאסיקות ישראליות בניצוחם של מייק שרון וליאור פרחי; הכניסה בחינם

סדרת אירועי “שרים לך רחובות” ממשיכה גם הערב (חמישי) עם הופעה בניחוח “חריף-מתוק” – קלאסיקות ישראליות בניצוחם של מייק שרון וליאור פרחי וכן שירה בציבור עם הילה בן דוד. הכניסה חופשית.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כניסת משתתפים מגיל 12 ומעלה לאירוע/ים, מותנית בהצגת תו ירוק/ תעודת מתחסן/מחלים או בדיקת קורונה שלילית (שנערכה עד 72 שעות לפני הכניסה למתחם) ותעודה מזהה.

כזכור, לאחר שנה של הדממה בעקבות הגבלות הקורונה – שבו עיריית רחובות והחברה העירונית  לקיים  את “שרים לך רחובות” – סדרת אירועי הקיץ של גדולי האמנים בזמר העברי. האירועים מתקיימים ברחבת העירייה ברח’ ביל”ו 2 (פרט לאירוע אחד, שיתקיים ב-24.8, יום ג’).

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “עיר המדע והתרבות חוזרת במלוא המרץ לאירועים, לשירה והופעות. הסדרה האהובה והמצליחה “שרים לך רחובות” תחכה לתושבי רחובות מדי חמישי ברחבת העיריה, ואנו מצפים לראות את אוהבי הזמר בעיר, שרים איתנו”. ח”מ עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “אנחנו שמחים להחזיר את תרבות השירה והזמר, שכל כך אהובים בעיר שלנו, עם אמנים וותיקים לצד אמנים צעירים מהעיר ומחוצה לה, להנאת אוהבי הזמר והשירה העברית. אני מברך את העושים במלאכה בחברה העירונית”

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות הוסיף: “עם הסרת הגבלות הקורונה, החברה העירונית פועלת ביתר שאת למען החזרת את פעילויות התרבות והפנאי למחוזות העיר. סדרה זו, הנה הזדמנות נהדרת עבור חובבי הזמר העברי, לצאת וליהנות ממופעים איכותיים באוויר הפתוח. זו רק ההתחלה”.

יתר ההופעות

5.8 | “חזיז ורעם” – מסיבה ישראלית עם שרון חזיז.
שירה בציבור: בן עמי וצליל חלף

12.8 | “כוכבים לא משקרים” – משירי יגאל בשן ז”ל, עם חני נחמיאס, יונתן מילר, מוטי זרגרי, שמוליק כהן ולהקת ה”קווארטט”.
שירה בציבור: אילן טל

19.8 | “שלושתנו” – חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז עם מיטב שיריהם שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית.
שירה בציבור: אביב חלימי

24.8, יום ג’ | “אומרים ישנה ארץ” – מופע שירי געגוע ונוסטלגיה, בהשתתפות: שירלי לילו, מאיה לוי וראובן ארז. “חשיפה ראשונה” – מיטב אמני רחובות הצעירים לראשונה על הבמה!
ניהול מוסיקלי ועיבודים: אופיר שמעוני. הנחיה: שלמה טולדו

2.9 | שלומית אהרון – במופע עם מיטב להיטיה.
שירה בציבור: אילנה כץ

ניהול אומנותי והפקה: שלמה טולדו, ניהול מוסיקלי מופעי שירה בציבור: אופיר שמעוני, ניהול והפקה טכנית: משה פוני.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כניסת משתתפים מגיל 12 ומעלה לאירוע/ים, מותנית בהצגת תו ירוק/ תעודת מתחסן/מחלים או בדיקת קורונה שלילית (שנערכה עד 72 שעות לפני הכניסה למתחם) ותעודה מזהה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן