news08.net/ads.txt

“הקורונה לא תשבור אותי” – ליאת וקנין מגן יבנה, נערכת לחגיגת מימונה מפוארת!

משבר הקורונה פגע גם באחת החגיגות הגדולות בשנה – המימונה. מארגני המימונות הגדולות במדינה נערכים לחגוג בצל ההגבלות: חלק יערכו משהו מצומצם בחיק המשפחה, חלק ילכו לשמח בבית אבות ויש כאלה שיחגגו בהתאם לרוח התקופה – בזום. אך ליאת וקנין מגן יבנה, החליטה שהחג המקובל עדיין יערך עם אלפי אנשים בדרך אחרת ומיוחדת.

 

ליאת וקנין, קונדיטורית במקצועה: “מצב לא שגרתי. אני 17 שנה חוגגת מימונה, עם אירועים שמכילים בין 1500-2000 איש כל שנה. אין סיכוי שהקורונה תשבור אותי מימונה זה מנהג. לאור כך החלטתי לקחת יוזמה בכיף שלי, חיברנו נגרר לג’יפ, דאגנו למערכות שמע, וכמויות רבות של מופלטות ועוגיות. כמובן שנדאג לא לעבור על ההנחיות, ונעשה זאת בדרך המקובלת. נעבור שכונות רבות במועצה כדי לשמח אנשים. נחגוג אותה בדרך שונה”.

משפחתה של ליאת נקשרה רבות לעולם הזוהר במהלך השנים: “המשפחה שלי מקושרת מאוד לעולם הזה. יש לי אח מפיק, אח נוסף בעל קליניקה שלשם מגיעים אליו תמיד, הם חלק מהבית שלנו. אז לכן כל מימונה היא חגיגה גדולה יחד איתם”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן