news08.net/ads.txt

“הקמנו צוותי עבודה”: האם הביטחון האישי יחזור ללוד?

על רקע האלימות הבלתי פוסקת בשבועות האחרונים בלוד, ראש העיר, יאיר רביבו הודיע כי ערך פגישה במשרד ראש הממשלה אצל המנכ”ל  יאיר פינס ובכירים נוספים לדיון בהחלטת ממשלה רצינית לטובת העיר לוד שתקצה משאבים גדולים לשיפור הביטחון האישי, הפיתוח הכלכלי והחוסן הקהילתי. רביבו סיפר: “הקמנו צוותי עבודה כדי שתוך חודשיים בע”ה ההחלטה תובא לאישור ותקצוב בממשלה, שימשיכו את מה שהתחלנו עם הממשלה בשנים האחרונות”.
כזכור, ביוני האחרון השר לביטחון פנים, עמר בר לב, ערך סיור בלוד במסגרת סיור ראשון ברשות מקומית. לצד הפרקים החברתיים והכלכליים בתכנית “לוד תחילה” הוצג פרק חיזוק הביטחון האישי, הכולל האצת הקמת תחנת משטרה חדשה בעיר, תגבור משמעותי של כח אדם, הרחבת מערך האכיפה והקמת מוקד מצלמות בפריסה עירונית, הקמת תאגיד אבטחה עירוני ועוד.

השר לבטחון פנים בר לב אמר לאחר הסיור: “בחרתי להגיע קודם כל לעיר לוד, גם בשל דחיפות הנושא אך בעיקר כדי להעביר מסר. המשרד בראשותי לא מתכוון להתעלם מאחד הנושאים הבולטים בישראל- לחזק את הביטחון ולצמצם אלימות בערים מעורבות ובמגזר הערבי. נפעל למען ביטחונם האישי של כל האזרחים, יהודים וערבים כאחד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן