news08.net/ads.txt

השרה להגנת הסביבה הנכנסת, ח”כית גילה גמליאל: ”אשים דגש מיוחד על אנרגיות חלופיות ומשבר האקלים”

היום (ב’), התקיים טקס חילופי שרים במשרד להגנת הסביבה, במעמד השרה הנכנסת, ח”כית גילה גמליאל; השר היוצא, ח”כ זאב אלקין; מנכ”ל המשרד להגנת הסביבה, גיא סמט, ובכירי המשרד להגנת הסביבה וגופי הסמך.

 

השרה להגנת הסביבה הנכנסת, ח”כית גילה גמליאל, אמרה בטקס: “אני שמחה ונרגשת להיכנס לתפקיד ומבטיחה למלא אותו בשליחות ובאחריות. אני מתכוונת להוביל את המדיניות בנושא משבר האקלים, לקדם השקעות באנרגיות חלופיות ולטפל בנושאים נוספים: טיפול יעיל בפסולת, זיהום אוויר מתחבורה, ניקיון המרחב הציבורי והגנה על השטחים הפתוחים והמגוון הביולוגי. הרמב”ם הגדיר את המילה פסולת כ”כל מה שאינו במקומו”. עלינו לדעת למחזר את הפסולת באופן היעיל ביותר ולהפוך אותה למשאב. משאב הטבע הגדול ביותר הוא ההון האנושי, עלינו לשים את ההשקעה בו בראש סדר העדיפויות, לצד המשך השקעה בפיתוחים טכנולוגיים. אתגרים רבים עומדים בפנינו, אנו חולקים רבים מהם יחד עם האנושות כולה, וכפי שאין לנו ארץ אחרת – כי אין לנו כדור אחר”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן