התפתחות בפרשת האונס באילת | הקטין הפליל את חבריו: “תגידו את האמת, שכבתם איתה”

צוות החקירה המיוחד קיים היום (שני) עימות בין הקטינים שנעצרו בחשד למעורבות באונס הנערה החמור באילת. במהלך העימות, אחד הקטינים הפליל את חבריו והטיח בהם: “תגידו את האמת, למה אתם משקרים? אתם שכבתם איתה”. כך פורסם לראשונה ב-N12.

 

העימות הדרמטי הזה והגרסה של אותו נער כלפי חבריו שוברת לראשונה את גרסאותיהם של כלל המעורבים בפרשה שטענו עד כה כי הם לא מכירים את הבחורה ולא קיימו איתה יחסי מין. בעדותו מפליל הנער את חבריו ומבקש מהם להתוודות בנוגע למעשה שמסעיר את המדינה בימים האחרונים.

בית המשפט באשקלון החליט היום על שחרורו של אחד הקטינים שנעצר אתמול ביחד עם שמונה נוספים בחשד למעורבות באונס. במסגרת חקירתו של הקטין, טען הנער כי שהה בחדר הסמוך כששמע צעקות. הוא יצא לבדוק מה קורה וראה התגודדות של גברים רבים ונערה אחת ללא בגדים.

“שמעתי צעקות, הייתי בחדר הסמוך ולא הבנתי מה קורה”, סיפר בחקירתו. “יצאתי החוצה, ראיתי חדר פתוח ונכנסתי לתוכו שם ראיתי מלא גברים ובחורה בלי בגדים. עובדי ניקיון ואחד שנראה כמו קב”ט צעק לנו ‘כולם להיכנס לחדרים’ אז נבהלתי ונכנסתי לחדר שלי בחזרה”. הנער המשיך וסיפר: “לא ראיתי את האונס אבל אני כן יודע להגיד לכם שהייתה שם התגודדות”.

בית המשפט קיבל את גרסתו של הנער ובתוך כך החליט על שחרורו למעצר בית – כל זאת בניגוד לעמדת המשטרה שביקשה להאריך את מעצרו ביחד עם החשודים הנוספים. השופטת פנתה לנציגות היחידה החוקרת ואמרה: “לא הבאתם לנו ראיות ממשיות שקושרות את הנער הזה לחשדות שאתם מייחסים לו”. בהמשך לכך, היחידה החוקרת ביקשה עיכוב ביצוע עד לשעה שבע, אז, אם יובאו ראיות קונקרטיות, ייתכן ומעצרו של הקטין יוארך בכל זאת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן