news08.net/ads.txt

התפתחות בפרשת האונס באילת: צפויים מעצרים נוספים. פרקליטת הנערה: “עברה אירוע טראומתי בלי שום הסכמה מצידה”

גורמים המקורבים לחקירת החשד לאונס קבוצתי במלון באילת אמרו ל-N12 כי “ככל שמתקדמים בחקירה מבינים שישנם עוד חשודים שמעורבים באונס הקבוצתי‎”. הממצאים שאספו חוקרים והחקירה של כל החשודים עד כה מובילה אותם להבנה שיש חשודים נוספים שטרם נעצרו ונחקרו.

 

היחידה החוקרת צפויה לעצור את אותם חשודים בקרוב. לפי גורם המקורב לחקירה, המשטרה רואה בכל הנוכחים באירוע כחשודים שאמורים לעמוד למשפט. ” כל מי שנכח שם, ראה ולא הזעיק עזרה ולא הפסיק – מבחינתנו רואים בו חשוד מלא באונס הקבוצתי‎”, הבהיר, “אפשר להעמיד לדין את כל מי שנכח שם וראה את האקט”.

אחד מהעצורים ששוחרר לביתו – קטין שטען שישן בחדר סמוך – זומן לחקירה נוספת ועומת שם מול סרטונים ממצלמות האבטחה. מהעימות למדו החוקרים שישנם חשודים שאינם בידיהם. מצלמות האבטחה שבהן צפו החוקרים בעימות תיעדו את אותה קומה ב”במלון הים האדום” שבה לפי החשד בוצע האונס. החשוד הקטין לא זיהה את עצמו בתיעוד‎, ומכך למדו החוקרים שהוא דובר אמת והוחלט לשחרר אותו שוב לביתו. אותו נער אמר לחוקרים: “לא הסתובבתי במסדרון ובכניסה לחדר בשעות שאמרתם” – והתיעוד הוכיח שדיבר אמת‎.

עו”ד שני מורן, פרקליטתה של בת ה-16, התראיינה היום ל”מהדורה ראשונה” וסיפרה על ההשלכות הקשות שמהן סובלת הנערה: “עברה אירוע טראומתי בלי שום הסכמה מצידה, היא מחוזקת מהתמיכה ומהמחאה – יש המון על הכתפיים שלה, היא מנסה לעכל”. “שלומה קשה ומוסיף להיות קשה ככל שהימים חולפים”, אך מוסיפה כי התמיכה מרחבי הארץ מקלים עליה: “לצד כל הקושי, הקולות האלה מגיעים אליה מחזקים אותה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן