news08.net/ads.txt

חוויות מופת מפעיל למעלה מ-15 קבוצות למידה מרחוק במכללת הגמלאים

מכללת גימלאי חוויות מופת ממשיכה להביא את התרבות והפנאי עד הבית: במהלך חודש יוני יתקיימו שיעורי שפות, באנגלית מדוברת ובספרדית,  סדנאות   בנושא בריאות טבעית והרצאות מגוונות. 

 

יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, ציין כי הפעילות המבורכת החלה עם פרוץ משבר הקורונה: “בשגרה מתקיימת פעילות ענפה לגמלאים ועם פרוץ המשבר החלה הרשת לספק את השירותים מרחוק. אני מברך על הפעילות של המתנדבים והמשתתפים הרבים, שנהנים מהלמידה המשותפת בזום”. 

 “כל יום במשך כל תקופת השהייה המאולצת בבית, עמל וטרח צוות מג״ל (מכללת גימלאים למופת) בחוויות מופת, בהובלתה של טובה יוסף, לקיים עבור כל האזרחים באשר הם – לא רק למנויים – פעילויות, אשר יתרמו ויעשירו אותם וכן, ימתיקו להם את שהותם בבית”, אומר אילן גרזי, מנהל חוויות מופת.  

מידי יום מקיימת המכללה פעילות אחרת, כגון  משחקי חברה, טיולים וירטואליים בעולם, הרצאות ממיטב המרצים והכל באמצעות שיחות זום ועל בסיס ההתנדבות מלאה של המרצים ושל צוות מג”ל. מידי יום בשעה 11:00 מועברת הרצאה קבועה. מג”ל מפעילה נכון להיום מעל 15 קבוצות של גמלאים מאזור רחובות והסביבה, ניתן להצטרף לקבוצות בהרשמה בטלפון 052-2328460

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן