news08.net/ads.txt

טקס חילופי שרות התקיים במשרד לשוויון חברתי, במעמד השרה היוצאת ח״כ גילה גמליאל והשרה הנכנסת מירב כהן

טקס חילופי שרות במשרד לשוויון חברתי התקיים היום (שני) במשרד לשוויון חברתי, במעמד השרה היוצאת ח״כ גילה גמליאל והשרה הנכנסת מירב כהן.

השרה לשוויון חברתי היוצאת, גילה גמליאל: “הגענו להישגים כבירים בחמש השנים האחרונות וגייסתי תקציב של יותר ממיליארד ש״ח. אני גאה על הישגים רבים שהבאתי בשנים הללו, תוכניות לבריאות דיגיטלית, ערים חכמות ולימוד מקוון, השקת קורס פסיכומטרי בחינם, חשיפת שווי הרכוש של יהודי מדינות ערב ואיראן, הקמת מיזמים לטיפול בבדידות ותוכנית פעולה להעסקת אזרחים ותיקים, השגת פיצויים לניצולי שואה יוצאי רומניה, הקמת עשרות מרכזי צעירים ברחבי הארץ, תוכנית לצמצום פערים בחברה הערבית והובלת הממשלה בהקמת שכונת אלגה לצעירים עם מוגבלויות. אני מאחלת למירב בהצלחה ובטוחה שתעמוד באתגרים שבדרך”.

השרה לשוויון חברתי הנכנסת, מירב כהן: “החלטתי להקדיש את חיי ע״מ להגן על האוכלוסיה המבוגרת, לאחר שנחשפתי לניצול כלכלי מחפיר של מבוגרים ולציבור שלם שמזדקן בתנאים בלתי אפשריים. דרך המשרד הזה, אני מבקשת לממש חזון בו נתייחס אל המבוגרים בישראל כאל נכס וכאל מנוע צמיחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן