news08.net/ads.txt

יום השואה הבינלאומי | להלן הפעילויות המתקיימות בעיר ברחובות; ראש העיר רחמים מלול: “זוהי חובתנו וזכותנו לחבק אותם”

ראש העיר, רחמים מלול: “זוהי חובתנו וזכותנו לחבק אותם”

 לרגל יום השואה הבינלאומי עיריית רחובות מפרסמת את הפרויקטים השונים הפועלים כל השנה לטובת צבור שורדי השואה, מטעם המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים של עיריית רחובות:

  • מועדון בוקר שישי של נחת- המתקיים מדי יום שישי בבוקר וכולל מפגש חברתי, שיעור התעמלות, הרצאה ,ארוחה והופעה מוזיקלית לקראת שבת.
  • מועדון לשורדי שואה דוברי רוסית – שכולל מפגש חברתי התעמלות והופעת מוזיקה או הרצאה .
  • פרוייקט “ביחד”- מפגשים קבועים עם שורדי שואה בודדים לצורך הפגת בדידות בשילוב מתנדבים, תלמידים וסטודנטים.
  • חגיגות ימי הולדת לשורדי שואה בודדים – בשיתוף הישיבה התיכונית אמית עמיחי.
  • פרוייקט יוניפר “מתחברים לחיים”- מועדון חברתי דיגיטלי מהבית
  • אירועים וימי הפוגה במהלך השנה- בסמוך לחגי ומועדי ישראל.
  • טיפול פסיכוסוציאלי- לשורדי שואה המתמודדים עם משברים ומבקשים טיפול פרטני.
  • קהילה תומכת לשורדי שואה- בעלות של 25 ש”ח  (באמצעות עמותת עלה).

המעוניינים להצטרף לאחת מהתוכניות מוזמנים לפנות לעו”ס מירב מייסנר המרכזת את הטיפול בניצולי השואה בעיריית רחובות 08-9392175. עו״ס מייסנר אף ייצגה את עיריית רחובות בכבוד כשנבחרה להציג את פעילותה למען שורדי השואה בעיר היום, בטקס המרכזי של משרד הרווחה והביטחון החברתי לציון יום השואה הבינלאומי שהועבר בשידור חי.

ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות מקדישה את המשאבים לפעול למען ניצולי השואה ולדאוג להם במשך כל השנה, בדרכים רבות, ואני גאה על כך. זוהי חובתנו וזכותנו לחבק אותם. אני קורא לתושבים ותושבות שמכירים ניצולי שואה – אנא פנו אלינו שירות או להסב את תשומת ליבנו”

חברת המועצה דר’ רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, קהילה ואקדמיה: “המחלקת לרווחת האזרחים הוותיקים בעיר רחובות מסייעת לניצולי השואה ותומכת בהם באהבה במגוון דרכים. אני מודה לעו״ס מירב מייסנר אשר מנהלת את הטיפול בניצולי השואה ועושה זאת במסירות ומקצועיות”.

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים: “המחלקה פועלת ליזום ולפתח תוכניות רבות לטובת ניצולי השואה באמצעות מרכזת התחום, עו”ס מירב מייסנר. נשמח לצרף כמה שיותר ניצולי שואה למעגל המשתתפים”

עו״ס מירב מייסנר: ״יום השואה הבינלאומי הינו יום מאוד מרגש וחשוב וזו הזדמנות לומר שאני רואה בתפקידי זכות גדולה ועושה אותו מתוך תחושת שליחות עמוקה, וזאת על מנת לשפר את הרווחה הנפשית והפיזית של שורדי השואה היקרים תושבי העיר״

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן